Nieuwjaarsbijeenkomst: 10 januari, DAF Museum Eindhoven
Nieuwjaarsbijeenkomst: 10 januari, DAF Museum Eindhoven
10 januari 2016
Nieuwjaarsbijeenkomst
Uitsluitend voor betalende leden van vereniging De Oude Fiets.
INSCHRIJVING GESLOTEN
Nieuwjaarsbijeenkomst:
Op zondag 10 januari bezoeken we het DAF Museum Eindhoven. Een bijzonder museum over een puur Nederlands merk van aanhangers, vrachtwagens en personenauto’s. We bezoeken het zeer fraaie museum, waarin ook de restauratiewerkplaats te zien is. We genieten samen van een lunch en het bestuur zorgt voor een aantal korte, interessante lezingen, onder meer over Eysink fietsen. Ook kunt u hier het jubileumgeschenk ophalen, de ‘Jubél’, een speciaal voor de club gemaakte fietsbel. Elk lid krijgt er een gratis.
Entree vanaf 10.30. Ontvangst met koffie en gebak.
Aanmelden vooraf is zeer gewenst, anders krijgt u géén lunch. Vanwege de kosten vragen wij per persoon om een eigen bijdrage van maximaal 10 euro. Neem uw evt. Museumjaarkaart mee, de korting is voor u! DAF Museum, Tongelresestraat 27, 5613 DA Eindhoven
Aanmelden uiterlijk 3 januari bij: info@oudefiets.nl
PS: we hebben in overleg met het museum het plan om een flinke 1-dags expositie van oude fietsen te realiseren in het museum. (tegenwoordig heet dat een pop-up museum, heel hip)
Dus neem een fiets mee waar je trots op bent, of je laatste aanwinst, of je komende project. Ook graag een standaard, een slot en een briefje of bordje met wat info over de fiets.
Nieuwjaarsbijeenkomst
Uitsluitend voor betalende leden van vereniging De Oude Fiets.
INSCHRIJVING GESLOTEN
Nieuwjaarsbijeenkomst:
Op zondag 10 januari bezoeken we het DAF Museum Eindhoven. Een bijzonder museum over een puur Nederlands merk van aanhangers, vrachtwagens en personenauto’s. We bezoeken het zeer fraaie museum, waarin ook de restauratiewerkplaats te zien is. We genieten samen van een lunch en het bestuur zorgt voor een aantal korte, interessante lezingen, onder meer over Eysink fietsen. Ook kunt u hier het jubileumgeschenk ophalen, de ‘Jubél’, een speciaal voor de club gemaakte fietsbel. Elk lid krijgt er een gratis.
Entree vanaf 10.30. Ontvangst met koffie en gebak.
Aanmelden vooraf is zeer gewenst, anders krijgt u géén lunch. Vanwege de kosten vragen wij per persoon om een eigen bijdrage van maximaal 10 euro. Neem uw evt. Museumjaarkaart mee, de korting is voor u! DAF Museum, Tongelresestraat 27, 5613 DA Eindhoven
Aanmelden uiterlijk 3 januari bij: info@oudefiets.nl
PS: we hebben in overleg met het museum het plan om een flinke 1-dags expositie van oude fietsen te realiseren in het museum. (tegenwoordig heet dat een pop-up museum, heel hip)
Dus neem een fiets mee waar je trots op bent, of je laatste aanwinst, of je komende project. Ook graag een standaard, een slot en een briefje of bordje met wat info over de fiets.
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
Re: Nieuwjaarsbijeenkomst: 10 januari, DAF Museum Eindhoven
Mijn aanmelding bij deze!
Sportief fietsend!
ik ben ook aanwezig.#aangemeld
-
Ik ook. Wil ik niet missen zo'n bel.
Daar is altijd wel een stuur voor te vinden...
Met vriendelijke groet,
Michiel
Daar is altijd wel een stuur voor te vinden...
Met vriendelijke groet,
Michiel

Jullie inschrijvingen zijn genoteerd.
En die bel: die kun je later tijdens de ALV, de beurzen in Berlicum, het jubileumweekend in Oirschot, in Vianen of bij een van de bestuursleden thuis ook nog ophalen hoor.
We gaan ze alleen niet versturen.
En die bel: die kun je later tijdens de ALV, de beurzen in Berlicum, het jubileumweekend in Oirschot, in Vianen of bij een van de bestuursleden thuis ook nog ophalen hoor.

We gaan ze alleen niet versturen.
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
Hallo Maarten,
Hierbij mijn aanmelding voor de Nieuwjaarsbijeenkomst 10-01-'16
Groet,
Rutger
Hierbij mijn aanmelding voor de Nieuwjaarsbijeenkomst 10-01-'16
Groet,
Rutger
Prima. Even ter oriëntatie. De directeur van het museum heeft mij gevraagd of het een leuk idee is als iedereen (of wie dat wil) een oude fiets meeneemt. Dan kunnen we daar, in het automuseum, een fietsenmuseum van één dag maken. Een fiets of 30 moeten we dan minstens wel hebben. Dan zou ongeveer de helft van de mensen die komt een fiets mee moeten nemen.
Is dat een leuk idee?
Wie is er bereid om een fiets mee te brengen? Ook als het weer tegenzit? Ik kan zelf bijv. gerust ook een fiets in de auto leggen, dus voor mij is t geen probleem.
Is dat een leuk idee?
Wie is er bereid om een fiets mee te brengen? Ook als het weer tegenzit? Ik kan zelf bijv. gerust ook een fiets in de auto leggen, dus voor mij is t geen probleem.
Dat is zeker een leuk idee. Ik was toch al van plan om op een (oude) fiets te komen, en wel op een die op een steenworp afstand van het DAF-Museum gebouwd is, in de Tongelresestraat in Eindhoven. Leek mij wel toepasselijk. Het plan van de directeur van het museum komt daarbij als geroepen.
Groeten,
Fietser

Groeten,
Fietser
-
Leuk, ga ik zeker ook in mee.
Michiel
Michiel

OK ik heb ze net gebeld, per mail had ik ook al wat positieve reacties.
Dus we geven iedereen de gelegenheid om een fiets mee te nemen en die tentoon te stellen. Zorg zelf voor een standaard, desgewenst een slot, en bij voorkeur een briefje of bordje met wat algemene informatie over je rijwiel!
Ik pak de CMC uit 1875 mee!

Dus we geven iedereen de gelegenheid om een fiets mee te nemen en die tentoon te stellen. Zorg zelf voor een standaard, desgewenst een slot, en bij voorkeur een briefje of bordje met wat algemene informatie over je rijwiel!
Ik pak de CMC uit 1875 mee!
- Bijlagen
-
- P1010011.jpg (74.09 KiB) 10751 keer bekeken