aluminium velgen met 32 en 40 gaten

Plaats reactie
Michiel Röben

aluminium velgen met 32 en 40 gaten

Bericht door Michiel Röben »

Voor een project ben ik op zoek naar nette zwarte of witte banden 28 1 1/2 en een paar alumium velgen Westwood model van 28 1 1/2. Voor 32 spaken en 40 spaken. Mag eventueel wel van Lepper zijn.

Ik wil eventueel wel ruilen tegen een vroege Tricoaster van SA (model met terugtraprem).

Wie kan me helpen?

Groeten,

Michiel ;)
maartenB

Re: aluminium velgen met 32 en 40 gaten

Bericht door maartenB »

36 + 36 gaat waarschijnlijk nog wel lukken, die heb ik nog onder een fiets zitten en die moeten er onderuit. 32-40 is volgens mij helemaal niet geleverd, tenzij je Roman rims bedoeld en die zijn absoluut onvindbaar.
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
Michiel Röben

Bericht door Michiel Röben »

Nee hoor,
Ooit geleverd ook voor Fongers vooroorlogs volgens mij. Maar ik weet er verder helemaal niks over te vinden dus ik kijk wel of er iemand wat weet.

Maarten, hoelang moeten spaken in het zuur om aan te roesten? Of heeft er iemand nog een bosje liggen 30,5 cm

Misschien bij Lepper een paar ongeboorde velgen kopen...

Groeten,
Michiel ;)
Durabo88

Bericht door Durabo88 »

De aluminium velgen die je bedoeld worden in merkloze vorm weer gemaakt (geen idee waar). Ik zou zeggen vindt de leverancier voor een paar ongeboorde
Sportief fietsend!
Plaats reactie