Voor stuur en zadelpen
Merk maakt me niet zo veel uit.
Zie foto voor voorbeeld.
Groetjes Klaas.
Gevonden: kabelgeleiders centre-pull remmen
- Klaas Zwetsloot
Gevonden: kabelgeleiders centre-pull remmen
- Bijlagen
-
- 20151213_220609-1.jpg (179.14 KiB) 4265 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Klaas Zwetsloot op 22 dec 2015, 21.55, 1 keer totaal gewijzigd.
- marco verbaant
Re: Gezocht kabelgeleiders centre-pull remmen
De linker (voor de achterrem is van MAFAC. De rechter (voorrem) zeker niet, die van MAFAC is immers zonder stelbout. Ik denk dat ik nog wel zoiets heb liggen.
"de waarde van een klassieke fiets zit in het hart, niet in een portemonnee"
- Klaas Zwetsloot
Re: Gezocht kabelgeleiders centre-pull remmen
Ha Marco,
De linker is inderdaad MAFAC. De rechter is denk ik Weinmann, maar weet het niet zeker. Het merk is voor mij niet zo belangrijk. Het gaat op een fiets met van alles en nogwat er op. Het moet dus functioneel zijn voor woon- werk verkeer. Ben nu een winterfiets voor mezelf aan het samenstellen met Hurret wielen, Weinmann remmen, Solida crank en Campagnolo versnellingen. Wat ik nog had liggen en wat ik goedkoop kon vinden gaat er op.
Groetjes Klaas.
De linker is inderdaad MAFAC. De rechter is denk ik Weinmann, maar weet het niet zeker. Het merk is voor mij niet zo belangrijk. Het gaat op een fiets met van alles en nogwat er op. Het moet dus functioneel zijn voor woon- werk verkeer. Ben nu een winterfiets voor mezelf aan het samenstellen met Hurret wielen, Weinmann remmen, Solida crank en Campagnolo versnellingen. Wat ik nog had liggen en wat ik goedkoop kon vinden gaat er op.
Groetjes Klaas.
- Bijlagen
-
- 20151221_170640.jpg (319.09 KiB) 4209 keer bekeken
- Klaas Zwetsloot
Re: Gevonden: kabelgeleiders centre-pull remmen
Alles gevonden bij iemand hier vlakbij