Hoi
-
Hoi
Goeiedag allemaal. Nieuw op het forum, dus even voorstellen. Ik ben Henk Janssen uit Waalwijk, 53 jaar, lat relatie, werkzaam in de poedercoating. Vorig jaar een mooie schuur laten metselen, eindelijk, dus heb ik nu plek om lekker te sleutelen. Oude fietsen en brommertjes heb ik wel wat mee. Ik denk meegekregen van mijn onlangs overleden vader die vroeger nog fietsenmaker is geweest in Nijmegen, en Kaatsheuvel en Loon op Zand. Dat was in zijn jonge jaren. Toen hij in Nijmegen bij die fietsenmaker werkte was hij er ook nog taxichauffeur bij, want dat deden ze ook in die zaak. Had toen nog niet eens n rijbewijs, maar dat kon toen nog. Nou, schuur dus klaar, 6x5 m. Staat al weer vol, ja zo gaat dat he. Hoe meer plek hoe meer spul. Ik rijd ook Solex, dus die staan er 2. N Moto Guzzi Nato, 2 Mobylette, transportfiets en werkbank, houtkacheltje enz. Maar nog wel genoeg plek om te sleutelen. Ik zit ook bij het bromfietsforum, het Solexforum en het Mobyletteforum. Ik ben ook altijd met 3 dingen tegelijk bezig. Kun je met het een even niet verder, ga je met wat anders door. Ik kom nu bij het forum omdat ik met die tranportfiets bezig ben. Daar ben ik nogal wat avonden mee bezig geweest om het merk en bouwjaar van te achterhalen, maar ik denk het nu te weten aan de hand van oude folders met productiemodellen van het betreffende productiejaar. Ik ben nogal een doorspeurder want ik wil altijd het naadje van de kous weten bij technische dingen. Maar wat betreft de fiets zal ik een foto plaatsen in de desbetreffende rubriek, als dat lukt, met mijn conclusies tot nu toe. Ik ben benieuwd naar reacties want ik had zo'n transportfiets nog nooit gezien. Ik heb eigenlijk een plan met die fiets wat niet zo gebruikelijk is, en misschien dat sommige van jullie het een doodzonde vinden. Daarom wil ik daar ook eerst wat meningen over horen, ik weet nog niet zeker of ik het moet doen. Nou, da wast, Groet Henk.
-
Re: Hoi
Ok de Rode, hij staat er al op nu, bij rubriek welk bouwjaar enz. Groet Henk.