Hallo Michiel,
Ik kan jou e.a. helaas de afbeelding van de Humber constrcutie
niet laten zien.Punt is dat deze uit de engelse bibliotheek komen en daar moet voor betaald worden (tenzij je lid bent). Ik vind het niet ok om daar omheen te gaan.
Over de fietsen;
Het middenstuk van het voorblad is ook bij jou fiets groot van diameter en brengt het tandblad over het trapas deel van het frame heen. De tandwiel lijn en de kogellager lijn liggen in een zelfde vlak.Humber maakt daar reclame mee en Burgers ook. Totaal los van elkaar?Dat lijkt me sterk maar hoe het nu precies in elkaar zit, dat kan ik niet duiden op dit moment.
Groet,
Maarten
Humber versus Burgers De trapas construcie
-
- Hans van de Stouwe
Re: Humber versus Burgers De trapas construcie
Maarten ,
Een terechte opmerking aangaande de Engelse documenten. Het spreekt van zelf dat wij ook zorgvuldig met de onze omgaan.
Heb ook met enige verbazing gezien dat Burgers anders merken verkocht. Wat eigenlijk inhoud dat Burgers in zag dat de Amerikanen ook goede fietsen maakten. En dat zeker de import niet alleen Duits, Frans, Engels maar ook USA was. Ook door NL fabrikanten werden verkocht. En we zeker bij een ontdekking hier in Nederland, niet maar klakkeloos zeggen, Engels daar hoort een plat stuur op
Een terechte opmerking aangaande de Engelse documenten. Het spreekt van zelf dat wij ook zorgvuldig met de onze omgaan.
Heb ook met enige verbazing gezien dat Burgers anders merken verkocht. Wat eigenlijk inhoud dat Burgers in zag dat de Amerikanen ook goede fietsen maakten. En dat zeker de import niet alleen Duits, Frans, Engels maar ook USA was. Ook door NL fabrikanten werden verkocht. En we zeker bij een ontdekking hier in Nederland, niet maar klakkeloos zeggen, Engels daar hoort een plat stuur op
Waar verstand eindigd. Begint geweld.
Hans van de Stouwe
Hans van de Stouwe