Wie weet meer te over mijn (N) Rallye tandem te vertellen. Zoals bouwjaar land van herkomst en ev waarde.
Bvd Frans Sybrandy
Rallye tandem
Rallye tandem
- Bijlagen
-
- Foto1978.jpg (595.22 KiB) 7811 keer bekeken
-
- Foto1975.jpg (982.79 KiB) 7866 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Triker op 10 jan 2016, 20.01, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Re: Rallye tandem
Nooit van gehoord dit merk, en een plaatje is ook maar summier.Triker schreef:Wie weet meer te over mijn (N) Rallye tandem te vertellen. Zoals bouwjaar land van herkomst en ev waarde.
Bvd Frans Sybrandy
Maar ik zou zeggen 70-er jaren, merk private label van een of andere fietsenmaker, het zou maar zo uit een belgische fabriek kunnen komen, en de waarde was toen al niet hoog en nu ook niet. Als je er geld aan uitgeeft moet je het doen omdat je er zelf plezier van hebt.
/Marten
Denk eerder 30-40 er jaren, frame soliede gebouwd, transfers zijn fancy en 70er jaren, zo ook de spatborden.
-
Ik ben het met M-ginering eens.
Jaren 70 Dat alu kroonkapje en de balhoofdonderdelen en de trapasjes doen me denken aan hele goedkope oostduitse
vouwfietsjes.
De naam Rallye is een naam gekozen om op Raleigh te lijken anders kom je daar niet op.
Inderdaad bij persoonlijke belangstelling leuk maar zonder algemeen erkende waarde.
groeten,
Maarten
Jaren 70 Dat alu kroonkapje en de balhoofdonderdelen en de trapasjes doen me denken aan hele goedkope oostduitse
vouwfietsjes.
De naam Rallye is een naam gekozen om op Raleigh te lijken anders kom je daar niet op.
Inderdaad bij persoonlijke belangstelling leuk maar zonder algemeen erkende waarde.
groeten,
Maarten
Oei! Had de eerste foto nog niet gezien, ja inderdaad goedkope 70er jaren tandem!
- marco verbaant
Stond ook al te koop op marktplaats.nl inmiddels gereserveerd. 

"de waarde van een klassieke fiets zit in het hart, niet in een portemonnee"