Nieuwjaarsbijeenkomst: 10 januari, DAF Museum Eindhoven
Re: Nieuwjaarsbijeenkomst: 10 januari, DAF Museum Eindhoven
nog een
- Bijlagen
-
- IMG_5370 (640x480).jpg (231.12 KiB) 7787 keer bekeken
- Elibert van Dalen
helaas moeten missen door een overvolle agenda...
Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s
gerelateerde Facebook groepen
>> Gazelle oldtimer rijwielen van 1892 tot 1970 ...
>> American Eagle MTB,S ...
gerelateerde Facebook groepen

>> Gazelle oldtimer rijwielen van 1892 tot 1970 ...
>> American Eagle MTB,S ...
Hierbij dank aan het bestuur voor de geslaagde nieuwjaarsbijeenkomst afgelopen zondag in Eindhoven. Wanneer ik deze vergelijk met de eerste bijeenkomst van dien aard, zo’n 25 jaar geleden, dan laat de vereniging een opmerkelijke ontwikkeling zien. Toen namelijk zat het bestuur in de werkplaats van Velorama
’s morgens vroeg zelf de broodjes te smeren voor de leden die zouden komen. De intentie van de bijeenkomst was toen om ook iets te organiseren voor de leden die niet de bedoeling hadden deel te nemen aan de ritten, daar zij b.v. alleen ventieldopjes verzamelden. Ik neem aan dat die gedachte nog leeft.
Bijzonder verrast was ik met de fles wijn die door de voorzitter aan aanwezige oud- bestuursleden werd uitgereikt. En wat voor een wijn ! Een Chileense Merlot wijn van de Cono Sur wijngaard, genaamd ‘Bicicleta’, met op het etiket een Duits aandoende fiets. Het etiket op de achterzijde leert dat de verzorgers van de wijngaard zich voor hun werk op de fiets verplaatsen. De naam van de wijn is derhalve ter hunner ere. Een zeer toepasselijke attentie waarvoor nogmaals mijn dank, ook voor de mooie jubileum bel die alle aanwezige leden in ontvangst konden nemen.
Groeten van
Henk
’s morgens vroeg zelf de broodjes te smeren voor de leden die zouden komen. De intentie van de bijeenkomst was toen om ook iets te organiseren voor de leden die niet de bedoeling hadden deel te nemen aan de ritten, daar zij b.v. alleen ventieldopjes verzamelden. Ik neem aan dat die gedachte nog leeft.
Bijzonder verrast was ik met de fles wijn die door de voorzitter aan aanwezige oud- bestuursleden werd uitgereikt. En wat voor een wijn ! Een Chileense Merlot wijn van de Cono Sur wijngaard, genaamd ‘Bicicleta’, met op het etiket een Duits aandoende fiets. Het etiket op de achterzijde leert dat de verzorgers van de wijngaard zich voor hun werk op de fiets verplaatsen. De naam van de wijn is derhalve ter hunner ere. Een zeer toepasselijke attentie waarvoor nogmaals mijn dank, ook voor de mooie jubileum bel die alle aanwezige leden in ontvangst konden nemen.
Groeten van
Henk
Hierbij een linkje naar een foto-impressie van de zeer geslaagde Nieuwjaarsbijeenkomst in het mooie DAF-museum te Eindhoven:
https://onedrive.live.com/redir?resid=4 ... lder%2cJPG
https://onedrive.live.com/redir?resid=4 ... lder%2cJPG
Als organisator van de bijeenkomst heb ik inderdaad heel veel positieve geluiden gehoord. Het was een bijeenkomst, een 25 jarig lustrum waardig. En al lang niet meer enkel voor ventieldopjesverzamelaars
Mede dankzij de geweldige steun van het DAF Museum.
Ik heb ervan genoten!
Groet,
Maarten

Ik heb ervan genoten!
Groet,
Maarten
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
Wat is er mis met mijn verzameling ventieldopjes ?maartenB schreef:Als organisator van de bijeenkomst heb ik inderdaad heel veel positieve geluiden gehoord. Het was een bijeenkomst, een 25 jarig lustrum waardig. En al lang niet meer enkel voor ventieldopjesverzamelaars![]()
Ik heb ervan genoten!
Groet,
Maarten
Oh nee die heb ik niet , hoewel wel een leuk idee.
Toch eens kijken hoeveel verschillende in m'n schuurtje te vinden zijn en dan volgendjaar dat een lezing over geven .
Genoeg onzin .
Het was een leuke dag in een mooie locatie , de mee gebrachte fietsen gaven een mooi beeld van wat er binnen de club aan wezig is . Waar door de andere bezoekers een goed beeld kregen .
De lezingen later op de dag zeer zeker de moeite waard .
Mijn complimenten .
-
Ja ik vond het ook erg goed afgelopen keer bij de Daf.
Lekker om met de andere liefhebbers over fietsen te bomen.
Hier onder nog krantenstukje van maandag over het gebeuren.
Op de foto M`n Matchless met nieuw model standaard (patent aangevraagd) en Het kameel of wel de Tongo fiets van de Tongelrese straat.
Groeten,
Maarten
Lekker om met de andere liefhebbers over fietsen te bomen.
Hier onder nog krantenstukje van maandag over het gebeuren.
Op de foto M`n Matchless met nieuw model standaard (patent aangevraagd) en Het kameel of wel de Tongo fiets van de Tongelrese straat.
Groeten,
Maarten