Ik ben op zoek naar een nieuwe perry naaf 36 spaaks voor een transportfiets. OF onderdelen hiervan. Mijn huidige remblok is kapot maar de rest van de naaf is nog prima! Als iemand weet heeft liggen dan hoor ik dat graag
Beste Jos, is het mogelijk dat je een foto plaatst van het onderdeel of onderdelen. Heb veel naafonderdelen waar ik de herkomst nog niet van heb achterhaalt. Wie weet zit daarbij wat je zoekt.
Perry naven zijn voorzover ik weet constructief gelijk aan Torpedo enz.
Ik heb enkele prachtige Perry naven liggen. kun je voor weinig overnemen. binnenwerk vervangen is natuurlijk veel makkelijker.
Maar bijv. Torpedo had voor de transportfietsen soms speciale remsegmenten. Van perry heb ik daar nooit van gehoord. Dus je zult inderdaad even een foto van je remsegment moeten plaatsen, met diameter en lengte erbij. Dan kijk ik wel wat ik heb.
groet, Maarten
Dezelfde ervaring als Maarten heb ik ook bij Perry. Gewone naven voor Tourfietsen in tegenstelling tot F&S die tal van remmantels hadden. Smallere voor versnellingsnaven en bredere met vaak twee klinknagels voor transportfietsen.