Huis vol fietsen

Voor alle off-topic zaken.
Plaats reactie
fietser

Huis vol fietsen

Bericht door fietser »

Een collega:
politie haalt honderden fietsen uit woning
Beetje merkwaardig filmpje, er wordt erg snel geoordeeld en niet aan wederhoor gedaan. Ik ken in mijn stad ook drie alleenstaande mannen, sleutelaars en ieder met het huis bomvol fietsen. Allemaal beslist niet crimineel. Dus opletten, mensen, dat jullie verzameling niet op een dag op dezelfde wijze wordt opgehaald!

Groeten,
fietser
Durabo88

Re: Huis vol fietsen

Bericht door Durabo88 »

Dat wordt bij mij een klein containertje dan :D
Sportief fietsend!
de rode

Bericht door de rode »

soms moeten mensen beschermd worden tegen zichzelf en gevaarlijke situaties die zo kunnen ontstaan ; bij het programma de puinruimers zie je soms hoe ver men kan gaan met ,, verzamelwoede,, het zijn soms gewoon mensen die nergens afstand van kunnen doen en in de gedachte leven alles nog een keer te gaan gebruiken of opknappen dat is toch echt iets anders als verzamelen , je huis volproppen met honderden fietsen is niet echt doorsnee, als je nou b.v een paar topstukken in huis tentoonstelt is dat anders als van een woning een pakhuis te maken
Laatst gewijzigd door de rode op 26 jan 2016, 18.39, 1 keer totaal gewijzigd.
Durabo88

Bericht door Durabo88 »

Daar zit ook wel weer wat in. Huis is geen pakhuis, daar heb je loodsen voor :D
Sportief fietsend!
Sandra

Bericht door Sandra »

Ha ha, ik had dezelfde gedachte als jij Fietser!

Houd je buren vooral te vriend, want de buren van deze 'verzamelaar' hadden hun conclusie al getrokken: "zal wel allemaal gestolen zijn". Je zou je hele collectie toch zo'n container in zien verdwijnen :twisted:
de rode

Bericht door de rode »

er staat dat een buurvrouw vertelde dat de man s,nachts werd gearresteerd en dat overdag honderden fietsen werden weggehaald dan is te begrijpen dat die conclussie al gauw word getrokken toch?

verzamelen kan ook een ziekte worden ; een tijdje terug was ik bij een woning die opgeruimd moest worden door de kleinkinderen die hun overleden opa en oma omschreven als twee elkaar niet tot de orde roepende verzamelaars die echt van alles hadden verzameld, de hele [mooie] bungalow en schuur waren volgestouwd met van alles en nog niks je kon niet eens via de voordeur binnen komen , het nadeel was dat dit onder toeziend oog van moeder moest gebeuren die ook van niets afscheid kon nemen en dat er na veel overredingskracht van een zoon met moeite iets weg mocht
Plaats reactie