Even voorstellen

Nieuw op dit forum? Stel je even voor!
Plaats reactie
Hekkerfietsen
Berichten: 36
Lid geworden op: 24 aug 2015, 18.43

Even voorstellen

Bericht door Hekkerfietsen »

Ik ben Peter, 45 jaar en 30 jaar werkzaam in de fietsen waarvan de laatste 16 een eigen fietsenwinkel in hartje Leiden. Ik verzamelde alles wat met fietsen te maken had. Van folders/tijdschriften tot complete fietsen. Zeg maar uit de hand gelopen hobby!. Ik heb de nodige fietsenzaken leegekocht en zodoende heel veel oude onderdelen in mijn bezit. Ik ga tussen nu en mei veel uitzoeken en het nodige aanbieden op dit forum. Ik vind dit een interessante club van fietsliefhebbers en hoop dat ik wat mensen mag helpen met onderdelen die ze zoeken! Groeten uit Leiden!
Durabo88
Berichten: 2693
Lid geworden op: 2 jun 2012, 23.40

Re: Even voorstellen

Bericht door Durabo88 »

Beste Peter,

Ik had al een vaag vermoeden dat ik met de fietsenmaker uit Leiden sprak, maar wist het alleen niet zeker. Alweer een hele tijd geleden ben ik een keer bij je in de zaak geweest.
Hopelijk kun je de spullen een mooi plekje geven. Ik en overigens ook aan het ruimen geslagen. 'k Ga de versnellingsnaven collectie wat indunnen, d.w.z niet meer dan twee per type. Mijn interesse ligt bij oude sportfiets-onderdelen, zoals derailleurs (pre 1970). Verder ook gereedschap.

Groeten,

Yorick.
Sportief fietsend!
Hekkerfietsen
Berichten: 36
Lid geworden op: 24 aug 2015, 18.43

Re: Even voorstellen

Bericht door Hekkerfietsen »

Hihi grappig dat je in de winkel ben geweest. Ik kan je vast helpen met oude spullen. Ik wil me juist gaan verdiepen in versnellings en remnaven en alles wat daarbij hoort. Wellicht kunnen we samen ruilen/kopen/verkopen. Als je nog eens in de buurt bent kom je maar bakkie doen. Voor het uitzoeken moeten we echt iets plannen!,
Durabo88
Berichten: 2693
Lid geworden op: 2 jun 2012, 23.40

Re: Even voorstellen

Bericht door Durabo88 »

Het is inderdaad een tijd geleden en kwam er bij toeval. Inmiddels weet ik niet meer precies waar de winkel zit. Binnenkort maar eens kijken of ik inderdaad een bakkie kan komen doen.

Groeten,

Y.
Sportief fietsend!
Durabo88
Berichten: 2693
Lid geworden op: 2 jun 2012, 23.40

Re: Even voorstellen

Bericht door Durabo88 »

Welke straat zit u ook alweer? Ik kon me nl. alleen het verhaal herinneren wat u me heeft verteld, maar ben helaas de naam van de zaak en de plaats vergeten. Hopelijk neemt u me dat niet kwalijk.

Kunt u me een pm sturen?
Sportief fietsend!
Hekkerfietsen
Berichten: 36
Lid geworden op: 24 aug 2015, 18.43

Re: Even voorstellen

Bericht door Hekkerfietsen »

Leuk en gezellig dat je langs bent gekomen. We komen elkaar vast nog tegen!! Groetjes Peter
Plaats reactie