gazelle achterspatbord jaren 50

Plaats reactie
de rode

gazelle achterspatbord jaren 50

Bericht door de rode »

wie heeft er voor mij een in nette staat verkerend zwart achterspatbord te koop met aangesoldeerd achterlicht [zgn. varkensneusje] liefst met het achterlichtje er nog in voor mijn gazelle no 8 uit de 50 er jaren , het moet een spatbord zijn met de messing fitting waar een aluminium lichtje ingedraaid moet worden of zit en dus niet met of voor het nylon achterlichtje; heeft u er een dan hoor ik het graag !
folkert

Re: gazelle achterspatbord jaren 50

Bericht door folkert »

dat denk ik wel, en ook zwart. Voor en achterspatbord.
Bijlagen
IMG_0710.JPG
IMG_0710.JPG (204.09 KiB) 3851 keer bekeken
folkert

Bericht door folkert »

voor en achter
Bijlagen
IMG_0712.JPG
IMG_0712.JPG (219.52 KiB) 3851 keer bekeken
de rode

Bericht door de rode »

bedankt Folkert maar dit is het type zonder verklikkerglaasje bovenop het varkensneusje en ik zoek er een met / en in de orginele lak :roll: WIE O WIE heeft er een voor me te koop ?liefst compleet met inbouwachterlichtje + spatbordbeugel
Elibert van Dalen

Bericht door Elibert van Dalen »

overigens is het voorspatbord niet van een gazelle. lijkt eerder een spatbord van een Union.

ik heb er wel een paar liggen maar doe niks meer weg. vandaag op de beurs in berlicum lagen er nog wel een 2a3 misschien de volgende keer daar maar zoeken dan..
Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s

gerelateerde Facebook groepen :arrow:
>> Gazelle oldtimer rijwielen van 1892 tot 1970 ...
>> American Eagle MTB,S ...
de rode

Bericht door de rode »

tja... er heeft bij mij lang een setje spatborden in de schuur gelegen maar die heb ik afgelopen jaar weggedaan aan iemand die zo,n set zocht ; zo gaat het altijd wat je hebt liggen gebruik je nooit totdat je het net hebt weggedaan :? , geduld is een schone zaak ,t komt vast wel weer een keer goed :|
Elibert van Dalen

Bericht door Elibert van Dalen »

klopt heb ik ook gehad. ik heb niet veel voorraad meer. hetgeen je nodig hebt heb je meestal toch niet ligge.
Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s

gerelateerde Facebook groepen :arrow:
>> Gazelle oldtimer rijwielen van 1892 tot 1970 ...
>> American Eagle MTB,S ...
Plaats reactie