frame en velgen Burco opoe fiets

Plaats reactie
Admiral

frame en velgen Burco opoe fiets

Bericht door Admiral »

Ik heb nog een Frame met voorvork, stuur en 28 x 1 1/5 wielen voor iemand die er wel wat mee kan. Van het voorwiel heb ik ook de spaken nog maar de naaf met trommelrem niet meer. De andere twee wielen zijn 28 x 1 1/5 en schijnen Fongers velgen te zijn. Zijn roestig maar niet verloren. Hoef er geen geld voor te hebben maar ik zoek nog een 28" stalen kettingkast voor mijn transportfiets. Liefst 1 met beugels en zonder al te veel werk. Een deukje en niet mooi in de lak is prima dat fix ik wel.

Ik ben dus wel in voor een ruil.

Als een stalen kettingkast niet lukt ben ik ook wel geinteresserd in een 28" mooie lakdoek bescherming. Gloednieuw frame daarvan heb ik nog liggen. Dus als iemand ook een zo te monteren lakdoek bescherming heeft mag dat ook. Niet iets aanbieden wat half vergaan is, moet nog wel functioneel zijn.

Frame en wielen had ik in de schuur liggen maar ik ben aan het opruimen dus het ligt buiten, ik wil het niet te lang buiten hebben liggen want dan begint moeders te mauwen dat ik er weer een troep van maak.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Admiral

Re: frame en velgen Burco opoe fiets

Bericht door Admiral »

Niemand? Volgende week vrijdag ga ik naar de stort om wat hout en oud ijzer af te voeren, als het frame en wielen dan niet opgehaald zijn gaan deze ook mee naar de stort.

Zou zonde zijn denk ik.
Admiral

Re: frame en velgen Burco opoe fiets

Bericht door Admiral »

Laatste kans het ligt reeds in de auto om afgevoerd te worden. Gratis en voor niets. Heb liever dat iemand het frame e.d. nog kan gebruiken dan dat ik het aan een oud ijzer boer geef.

Op MP heb ik hem ook gratis aangeboden 1 reactie en hoogst waarschijnlijk een oud ijzer verzamelaar.
Plaats reactie