Jubileumevent De Oude Fiets, 2-5 juni

Beurzen, evenementen en toertochten voor liefhebbers van historische fietsen.
Michiel Röben

Re: Jubileumevent De Oude Fiets, 2-5 juni

Bericht door Michiel Röben »

Ik hoop dat dit niet off topic is Maarten,

Ik heb geprobeerd te reserveren bij de camping. Ging niet. Mail gestuurd en gebeld geen gehoor...

Ik hoop dat het gaat lukken. Zal daar langzamerhand wel drukker worden?

Groeten,
Michiel ;)
Michiel Röben

Joepie ik ben erbij... Net bevestiging gehad.

Groeten en tot vrijdag.

Michiel ;)
maartenB

Bericht door maartenB »

Mooi! Bij de camping zijn ze inderdaad niet zo snel met reageren, maar ik heb de indruk dat er nog wel een paar plekjes vrij zijn hoor.
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
Michiel Röben

Hoe'st weer vandaag? Allemaal enge berichten in de media...

Groeten.
Michiel ;)
Jeroen Zuiderwijk

Bericht door Jeroen Zuiderwijk »

Poeh hé, ik zie net dat morgen naar Oirschot komen met de trein best een heisa gaat worden: op verschillende trajecten worden door constructiewerkzaamheden bussen in gezet. Dus we morgen ochtend met de trein reist, houdt daar rekening mee.

Ik moet in ieder geval eerst op de fiets van Leiden naar Den Haag om daar op de trein te stappen. Dat wordt vroeg opstaan.
Erwin TF

Bericht door Erwin TF »

Ik zit net op de NS reisplanner te kijken om zaterdag naar Oirschot te gaan, maar er zijn de nodige werkzaamheden. Er worden dan bussen ingezet waar je natuurlijk geen fiets in mee kan nemen. Ik kom zelf uit Amsterdam en daar kan ik alleen met de trein van 6:25 vertrekken (Amstelstation), er voor mag je je fiets niet meenemen en daarna kom je te laat.
Ik weet niet tot hoe laat het programma duurt, maar zo te zien is de trein om 21.43 de laatste mogelijkheid om weer richting Amsterdam te gaan (vertrek van station Best).
De eerstvolgende is 07:13 de volgende ochtend. Dus als je met de trein reist, kijk goed op de reisplanner. Anders strand je ergens op een station waar je met bussen verder moet of Intercity Direct waar je geen fietsen mee mag nemen.
De werkzaamheden van de NS komen weer lekker gelegen.
wimjansen

Bericht door wimjansen »

Dat probleem geldt een groot deel van de zondag ook. D.w.z. omreizen via Rotterdam en een enorm lange reistijd. Kost wel hetzelfde, dus NS laat zich van z'n leukste kant zien.
DCR gaat nooit verloren....
wimjansen

Bericht door wimjansen »

Overigens: op zaterdag en zondag mag je de fiets de gehele dag meenemen in de trein, Erwin. Dus kan je de fiets morgen op ieder moment inladen, behalve met een chagrijnige conducteur en een overvol fietscompartiment :) .
Wim
DCR gaat nooit verloren....
de rode

Bericht door de rode »

voor wie dus op tijd wil zijn :neme nooit de trein :lol:
Erwin TF

Bericht door Erwin TF »

Het probleem is dat de NS vanwege werkzaamheden ook bussen inzet, daar kan je geen fietsen in meenemen. Ik neem de tweede trein en zou in theorie om 09:12 in Best moeten aankomen (Oirschot heeft geen treinstation). De trein hiervoor is deels een Intercity Direct en daar is het niet toegestaan fietsen mee te nemen.
Bij de terugweg heb je te maken met het probleem dat een deel van het traject bussen worden ingezet. Niet mogelijk om een fiets mee te nemen dus. 21:45 is de laatste mogelijkheid om met een fiets weg te komen (althans, richting Amsterdam). Anders wordt het 07:13 de volgende dag.
Plaats reactie