Gazelle houten onderdelenkist.
Re: Gazelle houten onderdelenkist.
jammer ; als ophalen de enige optie is vervalt m,n intresse ivm de afstand 

mooie koffer en nog vrij origineel en compleet ook.
De koffer zelf heb ik reeds maar ik zie wel een aantal onderdelen die me kunnen interesseren.
Ik hoor het graag bij wie hij uiteindelijk terecht komt, misschien kan ik daar wat onderdelen ruilen.
De koffer zelf heb ik reeds maar ik zie wel een aantal onderdelen die me kunnen interesseren.
Ik hoor het graag bij wie hij uiteindelijk terecht komt, misschien kan ik daar wat onderdelen ruilen.
het wordt alsmaar GAZELLEger hier in Antwerpen
- Elibert van Dalen
mooie kist, heb zeker interesse maar ophalen is niet echt een optie. is te ver weg voor mij vanuit brabant. heb ook niet in het verschiet die kant op te moeten.
Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s
gerelateerde Facebook groepen
>> Gazelle oldtimer rijwielen van 1892 tot 1970 ...
>> American Eagle MTB,S ...
gerelateerde Facebook groepen

>> Gazelle oldtimer rijwielen van 1892 tot 1970 ...
>> American Eagle MTB,S ...
folkertketel@gmail.com voor reacties. priveberichten kan of mag ik niet beantwoorden. Alle biedingen boven de 200 euro worden serieus genomen. Een fietshandelaar hier in de buurt wil het voor 175 overnemen. Maar daar doe ik het niet voor weg.
Wanneer de afstand te groot is. Ik woon in Assen maar Nijmegen is mijn stad. Ik ben vaak in Nijmegen, dat moet te regelen zijn.
het is een leuk ,,hebbeding,, en Nijmegen is idd een stuk beter maar dat bod van 175 vind ik al een erg vorstelijk bod vooral omdat zo,n kist best wel - eens - van pas kan komen maar dat het overgrote deel van de onderdelen nooit gebruikt gaat worden bij een particulier , dus voor mij te duur ; succes verder 

Collectie Gazelle,s, een deel ervan.
- Bijlagen
-
- IMG_0858.JPG (313.11 KiB) 5172 keer bekeken
Impala jaren 70
- Bijlagen
-
- IMG_0855.JPG (271.39 KiB) 5172 keer bekeken
Impala jaren 70
- Bijlagen
-
- IMG_0860.JPG (327.93 KiB) 5172 keer bekeken
Impala jaren 70, maar dan in het bruin. Daarvoor een damesfiets uit 1957, met nog originele S.A. 3v. Fietst als de brandweer.
- Bijlagen
-
- IMG_0857.JPG (291.42 KiB) 5172 keer bekeken