Gazelle houten onderdelenkist.

folkert

Re: Gazelle houten onderdelenkist.

Bericht door folkert »

de rode schreef:het is een leuk ,,hebbeding,, en Nijmegen is idd een stuk beter maar dat bod van 175 vind ik al een erg vorstelijk bod vooral omdat zo,n kist best wel - eens - van pas kan komen maar dat het overgrote deel van de onderdelen nooit gebruikt gaat worden bij een particulier , dus voor mij te duur ; succes verder :)
Voor een verzamelaar of liefhebber gelden begrippen als "te duur" niet of nauwelijks. Weggeven kan ook, maar ben geen filantropische instelling. Ruilen of inruilen mag ook. Ik ben Gazelle fanaat. Een Speciaal absolute topklasse 61 cm met stangrem (in topconditie), staat hoog op mijn lijstje. ;)
asterduc

Bericht door asterduc »

pb
het wordt alsmaar GAZELLEger hier in Antwerpen
Elibert van Dalen

Bericht door Elibert van Dalen »

een topklasse gazelle die je noemt brengt meestal wel iets meer op dan een 200,- je kunt beter akkoord gaan met het bod van 175,- bij je fietsenmaker. denk dat het al een heel nette prijs is. voor het geld kun je dan weer een fiets kopen en opknappen.

succes
Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s

gerelateerde Facebook groepen :arrow:
>> Gazelle oldtimer rijwielen van 1892 tot 1970 ...
>> American Eagle MTB,S ...
Fongers1952

Bericht door Fongers1952 »

Elibert van Dalen schreef:een topklasse gazelle die je noemt brengt meestal wel iets meer op dan een 200,- je kunt beter akkoord gaan met het bod van 175,- bij je fietsenmaker. denk dat het al een heel nette prijs is. voor het geld kun je dan weer een fiets kopen en opknappen.

succes
Ja, dat lijkt mij ook een heel mooie prijs
Liefhebber van Fongers, Gazelle, Simplex en Lucia
folkert

Bericht door folkert »

Ik kon het niet laten, vandaag er een aangeschaft. Trotse bezitter van deze Speciaal 61 cm frame. :D
Bijlagen
IMG_0868.JPG
IMG_0868.JPG (458.77 KiB) 5347 keer bekeken
folkert

Bericht door folkert »

Elibert van Dalen schreef:een topklasse gazelle die je noemt brengt meestal wel iets meer op dan een 200,- je kunt beter akkoord gaan met het bod van 175,- bij je fietsenmaker. denk dat het al een heel nette prijs is. voor het geld kun je dan weer een fiets kopen en opknappen.

succes
Dat heb ik gedaan Elibert, had eerder zo,n fiets. Had direct spijt toen ik het verkocht had. Heb ook twee Impala,s. die echt anders fietsen. Een Speciaal Heren, 1960. Met remstangen, maar geen vernelling. Een damesfiets uit 1957. Superfiets. Alle een Gazelle met remstangen. Een zwarte Impala doe ik niet weg, is nog nieuw. Bouwjaar 1979, maar nauwelijks op gefietst. En nu dus weer een Speciaal. Zal hem morgen helemaal nakijken. Dank voor de tips.
de rode

Bericht door de rode »

folkert schreef:Ik kon het niet laten, vandaag er een aangeschaft. Trotse bezitter van deze Speciaal 61 cm frame. :D

bedoel je van deze ? :o
http://link.marktplaats.nl/m1062500521
OBXGroningen

Bericht door OBXGroningen »

Gewoon maar even een vraag hoor ben jij dan FK uit Assen op marktplaats of heb jij deze fiets net gekocht voor 225 euro van FK uit Assen. Foto is namelijk identiek als op marktplaats http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... =lr&pos=34
Elibert van Dalen

Bericht door Elibert van Dalen »

leuke fiets mij pa heeft het damesmodel hiervan alleen dan in het grijs/blauw achtig.
Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s

gerelateerde Facebook groepen :arrow:
>> Gazelle oldtimer rijwielen van 1892 tot 1970 ...
>> American Eagle MTB,S ...
folkert

Bericht door folkert »

OBXGroningen schreef:Gewoon maar even een vraag hoor ben jij dan FK uit Assen op marktplaats of heb jij deze fiets net gekocht voor 225 euro van FK uit Assen. Foto is namelijk identiek als op marktplaats http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... =lr&pos=34

Dat ben ik. Ik verzamel de mooiste, en verhandel de rest. Zo kan ik mijn hobby financieren.
Plaats reactie