Gazelle Sport Speciaal 1960
Gazelle Sport Speciaal 1960
Collectorsitem als donor gebruikt voor http://link.marktplaats.nl/m1056371686
het restant is nog goed genoeg om mij van huis naar de carpoolplaats te vervoeren, en ik moet zeggen, ik fiets met regelmaat een stuk om. Stangremmen, maar single speed. Metalen kettingkast. mooi bieswerk, en olijk pompje. Vintage varkensneus. Deze fiets behoeft veel aandacht. Niet qua roest. Maar is niet compleet. Er ontbreekt van alles. De hoofdprijs hoef ik niet. Nogmaals deze fiets behoeft aandacht. Je fietst er wel zo mee weg. zonder probleem. technisch zeer goed, voor de liefhebber?, doe een leuk bod.
het restant is nog goed genoeg om mij van huis naar de carpoolplaats te vervoeren, en ik moet zeggen, ik fiets met regelmaat een stuk om. Stangremmen, maar single speed. Metalen kettingkast. mooi bieswerk, en olijk pompje. Vintage varkensneus. Deze fiets behoeft veel aandacht. Niet qua roest. Maar is niet compleet. Er ontbreekt van alles. De hoofdprijs hoef ik niet. Nogmaals deze fiets behoeft aandacht. Je fietst er wel zo mee weg. zonder probleem. technisch zeer goed, voor de liefhebber?, doe een leuk bod.
- Bijlagen
-
- IMG_0883(1).JPG (274.9 KiB) 5995 keer bekeken
Re: Gazelle Sport Speciaal 1960
foto 6 (voor de niet Nijmegenaren, nog even doorbijten
)

- Bijlagen
-
- IMG_0885(1).JPG (264.06 KiB) 5992 keer bekeken
foto 7, framemaat 57 cm
- Bijlagen
-
- IMG_0886(1).JPG (225.98 KiB) 5992 keer bekeken
nog wat restanten van mijn inmiddels uitgedunde Gazelle collectie.
- Bijlagen
-
- IMG_0890(1).JPG (309.34 KiB) 5991 keer bekeken
nog wat restanten van mijn inmiddels uitgedunde Gazelle collectie
- Bijlagen
-
- IMG_0889(1).JPG (274.95 KiB) 5991 keer bekeken