Bakfiets

Vragen en discussies over fietsen waarvan (nog) niet duidelijk is hoe oud of van welk merk ze zijn.
OBXGroningen

Re: Bakfiets

Bericht door OBXGroningen »

Heb je belangstelling??
Jeroen Zuiderwijk

Bericht door Jeroen Zuiderwijk »

OBXGroningen schreef:Ok, ik dacht dat doortrappers bij wet verboden waren vanaf 1950 vandaar mijn redenatie. Maar dat gold dus niet voor bakfietsen?
Niet voor zover ik het weet. Dat gold met name voor doortrappers zonder additionele rem.
OBXGroningen

Ok helder, dank je Jeroen. renovatie kosten worden voor mij veel te hoog. Ik heb de bakfiets te koop aangeboden!
de rode

Bericht door de rode »

OBXGroningen schreef:Heb je belangstelling??

nee dank je ;het is een leuk ding maar het is mij net iets te ver om er mee naar huis toe fietsen, zeker met die versleten ketting / tandwielen en slechte remblokken ! :lol:
OBXGroningen

de rode schreef:
OBXGroningen schreef:Heb je belangstelling??

nee dank je ;het is een leuk ding maar het is mij net iets te ver om er mee naar huis toe fietsen, zeker met die versleten ketting / tandwielen en slechte remblokken ! :lol:
Hahaha grapjas, zoals je ziet wordt er stevig op geboden :D
De populariteit van de bakfiets is nog steeds enorm, al is het alleen maar voor decoratie.
de rode

Bericht door de rode »

deze formaat bak is ook niet zo lomp groot dat is handig in de stad en als je niet zo heel veel plek hebt
OBXGroningen

Klopt, wordt via mail ook veel op gereageerd. Helaas ook menig persoon die verwacht er zo op weg te kunnen fietsen voor dagelijks gebruik. Tja, goed lezen is ook een vak :D
Plaats reactie