Een ladenkastje erbij

Handige tips voor knutselaar en restaurateur, ervaringen, restauratieverslagen etc.
Durabo88

Een ladenkastje erbij

Bericht door Durabo88 »

Beste mensen,

Onlangs heb ik via mijn vader een handig houten ladenkastje voor onder de werkbank kunnen verwerven (zie foto). Het kastje heeft leuke handgrepen met een inschuifvakje voor een papieren kaartje. Dit kastje gaf me weer een beetje het gevoel dat ik bij Cito had toen ik in de laatjes mocht snuffelen op zoek naar 'schatten' Al moet ik daarover zeggen dat veel laatjes nauwelijks open konden, omdat ze te vol zaten of het hout droog was.

Binnenkort ga ik de werkbank naar links uitbreiden om daar de richtbok aan te monteren. Daar kan dan weer het spakenkastje onder staan, die nu even voor het gemak op een karretje staat. Voor wie dergelijke kastjes zoekt raad ik aan om het oud ijzer en kantoor-dumpstores af te gaan. Er zijn namelijk voor kantoren veel stalen kastjes gemaakt met kleine laatjes waar u de spaken in kunt opbergen. Daarnaast heb je die grote stalen kasten met zware lades (voor mappen e.d.) waar u naven en ander zwaar spul in kunt stoppen.

Groeten,

Y.
Bijlagen
S5001072.JPG
S5001072.JPG (314.54 KiB) 3745 keer bekeken
Sportief fietsend!
Plaats reactie