Waar kan men in Rosmalen op de beurs verwachten?
- Elibert van Dalen
Re: Waar kan men in Rosmalen op de beurs verwachten?
het was altijd een leuke beurs om heen te gaan. helaas te overpriced! entree en parkeren. voor mij als oldtimerbrommer liefhebbers was het altijd goed te doen. ik ga liever naar central classics houten. entree is goedkoper en gratis parkeren. stuk beter georganiseerd en beter spul te krijgen als in rosmalen. dus ben afgelopen keer ook niet naar rosmalen geweest...
Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s
gerelateerde Facebook groepen
>> Gazelle oldtimer rijwielen van 1892 tot 1970 ...
>> American Eagle MTB,S ...

-
Central classics Houten?
Is dat een vervolg op Vehikel?
Daar zou ik eens moeten kijken.
Ik vond nog een foto van de tricycle op internet. Blijkbaar een keer verkocht geweest bij Yesterdays waarvan deze foto.
Groeten,
Maarten
Is dat een vervolg op Vehikel?
Daar zou ik eens moeten kijken.
Ik vond nog een foto van de tricycle op internet. Blijkbaar een keer verkocht geweest bij Yesterdays waarvan deze foto.
Groeten,
Maarten
- Elibert van Dalen
ja klopt maarten. dat is de vervanger van vehikel! vele malen beter dan vehikel geordend ook. vehikel was nogal onoverzichtelijk altijd. maar niet veel fietsspul trouwens hoor.
Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s

-
Hallo maarten,
Leuke Driewieler oogt klein maar wel Mooi ,heeft iets weg van een Rolstoel door zijn afmeting of is dat optisch bedrog,
groetjes Hans
Leuke Driewieler oogt klein maar wel Mooi ,heeft iets weg van een Rolstoel door zijn afmeting of is dat optisch bedrog,
groetjes Hans
-
Ik heb de tricycle niet life gezien Hans.
Maar inderdaad , de wielen zijn rond de 28 inch volgens de eigenaar.
Mogelijk is het frame ouder en oorsprokelijk voorzien van iets grotere velgen. Nu zitten er velgremmen op en dat zou eventueel ooit bandremmen kunnen zijn geweest.
Deze framevorm vind je voornamelijk rond 1887-1890 in de catalogi maar de werkelijke geschiedenis van deze fiets ken ik niet. Ik had ook de associatie met een rolstoel inderdaad.
Groeten,
Maarten
Maar inderdaad , de wielen zijn rond de 28 inch volgens de eigenaar.
Mogelijk is het frame ouder en oorsprokelijk voorzien van iets grotere velgen. Nu zitten er velgremmen op en dat zou eventueel ooit bandremmen kunnen zijn geweest.
Deze framevorm vind je voornamelijk rond 1887-1890 in de catalogi maar de werkelijke geschiedenis van deze fiets ken ik niet. Ik had ook de associatie met een rolstoel inderdaad.
Groeten,
Maarten