Ik ben dus Michael Snippe a.k.a DutchCarFreak
Ben een 20 jarige gast met een fiets uit 1975.
Waarom ben ik aangemeld hier en waarom een oude fiets bij een jonge vent? Nou ik heb hiervoor custom fietsen gereden zoals Choppers en LowRiders daarbij ben ik lichamelijk niet gezond meer en heb ik dus de Customs weg gedaan... Zo had ik dus wel een ander vervoersmiddel nodig en aangezien ik geen auto enof autorijbewijs heb werd het dus nogsteeds een fiets haha. Ik zat op een dag teneuzen op marktplaats en vond daarbij dus een Raleigh Routier 3speed van 1975 in hele nette staat..
Dus wachten totdat ik loon kreeg en naar diegene gemaild en later gebeld. Bleek de verkoper een man van een jaar of 68-75 tezijn en altijd fietsenmaker tezijn geweest.. dat gaf mij toch al wat meer vetrouwen in de fiets.. het is een super fijne fiets wat ik verder zo tijdsgetrouw aan het maken ben.
Op deze foto's is hij niet helemaal compleet, ik heb dus de handvaten vernieuwd en snelbinders erop geplaatst + voor zit er een betere spatlap op omdat deze op de foto iedere keer los liet. De zadel is een echte Brooks zadel en de fietscomputer tjah die zat er al op en is wel handig voor documentatie kwa dat.. ivm ik nu kan zien hoeveel km ik gereden heb en dan kan zien met hoeveel km hij kuren gaat krijgen haha... heb dus zelf een kleine 300km ermee gereden in 3-4 maand ongeveer. Hierbij de foto's

Met vriendelijke groet
Michael Snippe
P.S. Voor vragen vraag gerust