gazelle tandwiel
gazelle tandwiel
gazelle heeft om de paar jaar het tandwiel vervangen door een ander kan iemand mij daar een tijdlijn onderzetten want ik kan het niet vinden
hoi ik ben abram ik heet appie omdat ik het wel grappig vond
Re: gazelle tandwiel
in het nieuwe Gazelle themanummer vind je hieromtrent meer informatie.appie*-* schreef:gazelle heeft om de paar jaar het tandwiel vervangen door een ander kan iemand mij daar een tijdlijn onderzetten want ik kan het niet vinden
Indien je lid bent van de vereniging 'de oude fiets' zou je het boek vorige maand moeten hebben bekomen.
Voor niet leden is het beschikbaar tegen betaling direct bij de vereniging.
Belgische geïnteresseerden kunnen het via mij bekomen dan wordt het verstuurd vanuit België.
Ed
het wordt alsmaar GAZELLEger hier in Antwerpen
daar vroeg ik niet om
ik vroeg als iemand een foto had

ik vroeg als iemand een foto had
Ed geeft je een keurig antwoord toch? ; dus daar vraag ik niet om is een wat botte reactie en ,, als iemand een foto had,, is geen Nederlands
-
Mee eens, jammer van dit soort reactiesde rode schreef:Ed geeft je een keurig antwoord toch? ; dus daar vraag ik niet om is een wat botte reactie en ,, als iemand een foto had,, is geen Nederlands

Liefhebber van Fongers, Gazelle, Simplex en Lucia
Ik heb zelfs nog even mijn best gedaan om op de voorloper van dit forum, de Yahoo-groep, te zoeken naar een overzicht (daar ik dacht me die te herinneren). Het foto overzicht is er wel, maar de dateringen ontbreken, dus heeft het geen zin deze hier te plaatsen.
Sportief fietsend!
jammer dat er geen datum onder zit
sorry van die uitspraak
groet appie
sorry van die uitspraak
groet appie
- Jeroen Zuiderwijk
Zie http://oudefiets.nl/forum/viewtopic.php ... 782#p27470 voor alvast een begin 

Transportfiets blog: http://oudetransportfiets.blogspot.nl/
haha zat ik net naar te kijken en toen stuurde je de link door