Dag allemaal,
Na regelmatig dit forum als lezer te hebben bezocht dan nu mijn eerste bijdrage als nieuw lid van de Vereniging De Oude Fiets. Mijn naam is Paul uit Arnhem en heb volgens mijn vriendin een meer dan bovengemiddelde interesse in alles wat op leeftijd is en waarmee je je kunt voortbewegen, zowel met spierkracht als gemotoriseerd. Naast een aantal rijklare fietsen (o.a. Carlton uit 1971, Gazelle Champion Mondial uit 1974 en een Burco Super Riviera uit midden jaren '60) heb ik nog een aantal projecten waar ik nog aan moet beginnen zoals een damessportfiets merk Schippers uit 1954 - zie elders op het forum - en een Alcyon uit 1953 met als bijzonderheid een Sturmey Archer 3-versnellingsnaaf. Op dit moment ben ik opzoek naar een nette originele Gazelle herenfiets van 2e helft jaren '40 of 1e helft jaren '50.
Ik hoop hier op het forum veel technische kennis op te doen.
Hartelijke groeten,
Paul.
nieuw lid
Re: nieuw lid
Beste Paul,
Welkom op het forum. Ik ben bijzonder geïnteresseerd in je Schippers en Burco fietsen. Hopelijk laat je ze t.z.t. eens op het forum zien. (Super)Sportfietsen zijn mijn core verzameling, vandaar.
Met vriendelijke groeten,
Yorick.
Welkom op het forum. Ik ben bijzonder geïnteresseerd in je Schippers en Burco fietsen. Hopelijk laat je ze t.z.t. eens op het forum zien. (Super)Sportfietsen zijn mijn core verzameling, vandaar.
Met vriendelijke groeten,
Yorick.
Sportief fietsend!
Re: nieuw lid
Dag Yorick,
Dat zal ik zeker doen.
Hartelijke groeten,
Paul.
Dat zal ik zeker doen.
Hartelijke groeten,
Paul.