Fietsen verzamelbeurs Berlicum 9 april 2017
Fietsen verzamelbeurs Berlicum 9 april 2017
toch raar dat niemand op het forum deze beurs hier onder de aandacht heeft gebracht, of heb ik er over gekeken. Ik vind er nergens een topic van terug.
Het aanbod was enorm en standhouders waren goed vertegenwoordigd.
Alleen was de opkomst bij de bezoekers niet al te groot vermoed ik.
Het mooie weer zal daar wel voor iets hebben tussen gezeten.
Een dikke pluim voor de organisatoren, De nodige inzet is groot en ze blijven het toch maar doen. Zonder deze beurs zou het voor nederlandse en belgische verzamelaars heel wat moeilijker zijn om materiaal uit te wisselen.
Ed
Het aanbod was enorm en standhouders waren goed vertegenwoordigd.
Alleen was de opkomst bij de bezoekers niet al te groot vermoed ik.
Het mooie weer zal daar wel voor iets hebben tussen gezeten.
Een dikke pluim voor de organisatoren, De nodige inzet is groot en ze blijven het toch maar doen. Zonder deze beurs zou het voor nederlandse en belgische verzamelaars heel wat moeilijker zijn om materiaal uit te wisselen.
Ed
- Bijlagen
-
- fvb.jpg (61.46 KiB) 8826 keer bekeken
het wordt alsmaar GAZELLEger hier in Antwerpen
- Jeroen Zuiderwijk
Re: Fietsen verzamelbeurs Berlicum 9 april 2017
Ik had er graag naartoe gegaan, maar zowel de beurs in april en oktober vallen precies op data dat ik er helaas nooit bij kan zijn, o.a. vanwege familieverplichtingen.
Transportfiets blog: http://oudetransportfiets.blogspot.nl/
- Elibert van Dalen
het was wederom weer een geslaagde beurs! heb niet veel gekocht hetgeen ik zocht heb ik niet kunnen vinden helaas..
Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s
gerelateerde Facebook groepen
>> Gazelle oldtimer rijwielen van 1892 tot 1970 ...
>> American Eagle MTB,S ...
gerelateerde Facebook groepen

>> Gazelle oldtimer rijwielen van 1892 tot 1970 ...
>> American Eagle MTB,S ...
-
Ik vond het ook weer een beurs die zeer de moeite waard was, heb echter niet veel kunnen vinden van wat ik zocht qua onderdelen
Liefhebber van Fongers, Gazelle, Simplex en Lucia
Zelf ben ik nog nooit op de beurs in Berlicum geweest, vroeger waren beurzen zoals ,, het vehikel ,, in Utrecht geweldig , en was het parkeerterrein al een bezienswaardigheid op zich maar met de komst van internet zijn de meeste beurzen ingehaald door de tijd, mede daardoor bestaat te veel aanbod uit zaken waar weinig belangstelling voor is want dingen die iedereen zoekt hoeven niet meer op een beurs verkocht te worden.
Beste derode,
Ondanks dat de meest waardevolle onderdelen tegenwoordig per opbod op internet worden verkocht is een beurs nog steeds een waardevolle toevoeging. Zeker als het gaat om al het kleine spul, zoals asmoeren, conetjes etc. Daar ga je niet voor een paar euro per stuk een kwartier verpakken en versturen aan besteden.
Groeten,
Y.
Ondanks dat de meest waardevolle onderdelen tegenwoordig per opbod op internet worden verkocht is een beurs nog steeds een waardevolle toevoeging. Zeker als het gaat om al het kleine spul, zoals asmoeren, conetjes etc. Daar ga je niet voor een paar euro per stuk een kwartier verpakken en versturen aan besteden.
Groeten,
Y.
Sportief fietsend!
-
Nou, ik geloof dat het niet vinden van het juiste onderdeel op een beurs en wel thuis komen met andere spullen een fenomeen is van alle tijden.
En inderdaad voor kleine dingen altijd de moeite waard.
Ik ben ik het verleden wel eens thuis gekomen met een prachtige Simplex met interne remstangen (die ene). en kort geleden met een Singer (kinder) hoge bi. Ik geloof dat ook daar niet veel verandering heeft plaats gevonden met of zonder internet.
De ene keer doe je een vondst de ander keer was het niets.
Deze ronde stonden er twee bovenmatig fraaie safety`s (als je genoeg centen had) en een Hillman hoge bi voor niet al te veel.
Ik vond het geen verkeerde beurs.
En last but not least je komt nog eens iemand tegen!
Ooit wel eens geweest dat ik iemand live ontmoette die ik alleen kende van internet. Dat is wel leuk aan zo`n beurs.
Groeten,
Maarten
En inderdaad voor kleine dingen altijd de moeite waard.
Ik ben ik het verleden wel eens thuis gekomen met een prachtige Simplex met interne remstangen (die ene). en kort geleden met een Singer (kinder) hoge bi. Ik geloof dat ook daar niet veel verandering heeft plaats gevonden met of zonder internet.
De ene keer doe je een vondst de ander keer was het niets.
Deze ronde stonden er twee bovenmatig fraaie safety`s (als je genoeg centen had) en een Hillman hoge bi voor niet al te veel.
Ik vond het geen verkeerde beurs.
En last but not least je komt nog eens iemand tegen!
Ooit wel eens geweest dat ik iemand live ontmoette die ik alleen kende van internet. Dat is wel leuk aan zo`n beurs.
Groeten,
Maarten
-
Ik koop ook op Internet maar ik vind dat Internet te veel het plezier uit de hobby haalt. Niks leukers dan te snuffelen op een beurs, het onverwacht leuke dingen tegen komen en met kennissen een praatje te makende rode schreef:Zelf ben ik nog nooit op de beurs in Berlicum geweest, vroeger waren beurzen zoals ,, het vehikel ,, in Utrecht geweldig , en was het parkeerterrein al een bezienswaardigheid op zich maar met de komst van internet zijn de meeste beurzen ingehaald door de tijd, mede daardoor bestaat te veel aanbod uit zaken waar weinig belangstelling voor is want dingen die iedereen zoekt hoeven niet meer op een beurs verkocht te worden.

Liefhebber van Fongers, Gazelle, Simplex en Lucia
-
Geheel eens met de laatste reacties.
De sfeer van een leuke beurs als Berlicum vind je niet op internet. Net zoals de contacten met personen, die je anders nooit zou spreken....een beurs verrijkt je horizon... Mijn complimenten voor de goede organisatie..
Groeten, Jeroen
De sfeer van een leuke beurs als Berlicum vind je niet op internet. Net zoals de contacten met personen, die je anders nooit zou spreken....een beurs verrijkt je horizon... Mijn complimenten voor de goede organisatie..
Groeten, Jeroen
Wat betreft sfeer , gezelligheid , ontmoetingen en onverwachte aankopen en vondsten op een beurs hebben jullie zeker gelijk .
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat veel beurzen zoals b.v het Vehikel Utrecht[ die de grootste was op allerlei oldtimer gebied ] en die bij Autotron Rosmalen , de nekslag hebben gekregen door de komst van internet en dat om een voorbeeld te noemen in Rosmalen de entreeprijs icm het parkeergeld niet in overeenstemming meer is met het aanbod binnen.
Over Berlicum kan ik geen oordeel vellen omdat ik daar nog nooit geweest ben omdat het altijd op Zondag word gehouden .
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat veel beurzen zoals b.v het Vehikel Utrecht[ die de grootste was op allerlei oldtimer gebied ] en die bij Autotron Rosmalen , de nekslag hebben gekregen door de komst van internet en dat om een voorbeeld te noemen in Rosmalen de entreeprijs icm het parkeergeld niet in overeenstemming meer is met het aanbod binnen.
Over Berlicum kan ik geen oordeel vellen omdat ik daar nog nooit geweest ben omdat het altijd op Zondag word gehouden .