Fietsen verzamelbeurs Berlicum 9 april 2017

Beurzen, evenementen en toertochten voor liefhebbers van historische fietsen.
Gebruikersavatar
Fotomaan
Berichten: 1594
Lid geworden op: 1 jun 2012, 19.24
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: Fietsen verzamelbeurs Berlicum 9 april 2017

Bericht door Fotomaan »

Ik heb al veel fietsen gereviseerd maar nu was mijn heup aan de beurt.
Door de revalidatie kon ik er deze keer niet bij zijn wat ik jammer vond omdat het altijd erg gezellig is.
Ik ga ook meer voor het gebeuren dan om te zoeken.
En het is wat Maarten zegt, je komt nog eens iemand tegen.
In het verleden ben ik er ook veel overtollige bijvangst kwijt geraakt.
Het is erg leuk om alles wat je zelf niet nodig hebt aan te bieden en voor de prijs van een tafel hoef je het niet te laten.

Groetjes van mij,
Charles Waagenaar
Ik hou van fietsen maar ook van fietsen.
Elibert van Dalen
Berichten: 745
Lid geworden op: 19 jun 2012, 23.02
Locatie: Gazelle(g) Brabant

Re: Fietsen verzamelbeurs Berlicum 9 april 2017

Bericht door Elibert van Dalen »

rosmalen is zoiezo altijd al aan de prijs geweest. het is ook geen beurs voor fiets gebied maar meer brommers en motoren. het zelfde geld voor de nieuwe beurs in houten central classics. ook brommers en motoren. voor mij is de beurs in houten zeer aangenaam, zeker op brommer gebied. + gratis parkeren. entree is goed te doen. beter als rosmalen zoiezo! berlicum is gewoon de beurs op fietsgebied gelukkig is die er anders zou heel het fietsbeurs gebeuren zijn dood gebloeid. en dat zou zonde geweest zijn! zo spreek je elkaar ook nog eens en zie je net zoals als maarten zegt mensen die je alleen kent van internet en daar ontmoet.
Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s :!:
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 1261
Lid geworden op: 1 jun 2012, 19.39
Locatie: Schilde (Antwerpen-B)
Contacteer:

Re: Fietsen verzamelbeurs Berlicum 9 april 2017

Bericht door asterduc »

Elibert van Dalen schreef: berlicum is gewoon de beurs op fietsgebied gelukkig is die er anders zou heel het fietsbeurs gebeuren zijn dood gebloeid. en dat zou zonde geweest zijn!
helemaal juist Bert.

Berlicum en Vianen zijn voor mij een deel van de fietshobby? Net zoals de toertochten trouwens.
Als deze beide er niet waren zou de 'oude fietsen hobby' voor mij veel minder betekenen.
Laat ons zoveel mogelijk bijdragen om dit moois te behouden.
het wordt alsmaar GAZELLEger hier in Antwerpen
Gebruikersavatar
Fotomaan
Berichten: 1594
Lid geworden op: 1 jun 2012, 19.24
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: Fietsen verzamelbeurs Berlicum 9 april 2017

Bericht door Fotomaan »

asterduc schreef:
Elibert van Dalen schreef: berlicum is gewoon de beurs op fietsgebied gelukkig is die er anders zou heel het fietsbeurs gebeuren zijn dood gebloeid. en dat zou zonde geweest zijn!
helemaal juist Bert.

Berlicum en Vianen zijn voor mij een deel van de fietshobby? Net zoals de toertochten trouwens.
Als deze beide er niet waren zou de 'oude fietsen hobby' voor mij veel minder betekenen.
Laat ons zoveel mogelijk bijdragen om dit moois te behouden.
Goed gesproken!

Groetjes van mij,
Charles Waagenaar
Ik hou van fietsen maar ook van fietsen.
Plaats reactie