20170511_203905-1195x2124.jpg (470.78 KiB) 8235 keer bekeken
20170511_203711-2124x1195.jpg (496.4 KiB) 8235 keer bekeken
20170511_204541-1195x758.jpg (196.65 KiB) 8235 keer bekeken
De restauratie is nu flink opgeschoten. Nu is er het probleem aan een aantal originele onderdelen te komen. Nog nodig trappers uit de jaren 50, standaard van aluminium met een bevestiging door 2 horizontale bouten. Zadel in de 2 originele kleuren laten bekleden. Deksel voor het fiets trommeltje.
Wat betreft het dekseltje had je natuurlijk al gedacht aan een deksel van een of ander conservenpotje... Soms is een kringloopwinkel verrassend gesorteerd in dat soort spul. Was het overigens oorspronkelijk niet van plastic?
Het bovenste dekseltje zoek ik. Het is van.metaal.
Heb je zo'n dekseltje liggen? Heb er zeker interesse in. Was al aan het denken om hem op een draaibank na te maken
Dit dekseltje komt van een Gruno fiets en die was bijna identiek aan jouw Stokvis fiets. Ik had het willen behoeden van diefstal en het van de fiets afgehaald; alleen nu is de fiets weg en heb ik alleen nog het dekseltje.
Eventueel heb ik ook nog het originele setje jasbeschermers voor je, want die bruine vind ik zelf niet zo mooi.
Zijn de jasbeschermers voor een 26 inche fiets? Die heb ik namelijk.
En het dekseltje. Heb je een foto van de andere kant.
En de binnendiameter?
Vast bedankt.
Jac
Bedankt voor de info. Het dekseltje zou moeten passen. Alleen moet ik het laten verchromen. De andere kant van het trommeltje is namelijk ook verchroomd. Daar vragen ze tegenwoordig ook de hoofdprijs voor. Had al eerder offertes gevraagd voor een.paar onderdelen maar heb ze maar zo.gelaten.
De jasbeschermers zijn die ook van een 26 inch fiets? Anders passen ze niet.
Wat moet het dekseltje kosten en wat de jasbeschermers?
Jac.