gestolen
gestolen
Beste mensen,
Vandaag is nadat mijn vrouw even de Albert Heijn bezocht, haar zwarte sportfietsje, dat op slot stond, gestolen.
Het betrof een sportfiets van Gazelle uit 1952, framemaat 55.
Mooie details, zalig fietsend, jullie begrijpen, ze is behoorlijk ontdaan van dit verlies.
Wie van ons heeft een exemplaar dat hier op lijkt, en zou dit eventueel willen verkopen? De meeste grote merken hebben vergelijkende fietsen gemaakt, dus het hoeft niet expliciet een gazelle te zijn.
Mocht iemand afstand willen doen van zo'n fiets, graag.
Ik hou marktplaats ook in de gaten, maar misschien weten en zien jullie de 'pareltjes' eerder dan ik.
Een groet,
Casper
Vandaag is nadat mijn vrouw even de Albert Heijn bezocht, haar zwarte sportfietsje, dat op slot stond, gestolen.
Het betrof een sportfiets van Gazelle uit 1952, framemaat 55.
Mooie details, zalig fietsend, jullie begrijpen, ze is behoorlijk ontdaan van dit verlies.
Wie van ons heeft een exemplaar dat hier op lijkt, en zou dit eventueel willen verkopen? De meeste grote merken hebben vergelijkende fietsen gemaakt, dus het hoeft niet expliciet een gazelle te zijn.
Mocht iemand afstand willen doen van zo'n fiets, graag.
Ik hou marktplaats ook in de gaten, maar misschien weten en zien jullie de 'pareltjes' eerder dan ik.
Een groet,
Casper
Re: gestolen
Spijtig!
Ik lijd met je mee.
Maar ik heb helaas niets vervangends voor je.
Wel naar uit blijven kijken! Je weet maar nooit.
Groetjes van mij,
Charles Waagenaar
Ik lijd met je mee.
Maar ik heb helaas niets vervangends voor je.
Wel naar uit blijven kijken! Je weet maar nooit.
Groetjes van mij,
Charles Waagenaar
Ik hou van fietsen maar ook van fietsen.
KlØte, zeg! Zet in ieder geval een berichtje op Marktplaats, af en toe komt zo'n fietsje inderdaad nog wel eens voorbij. Het maakt heling in ieder geval minder aantrekkelijk. En in welke stad/dorp moet er naar worden uitgekeken?
Succes, Wim
Succes, Wim
DCR gaat nooit verloren....
Waarschijnlijk heb je de fiets al gezien maar er staat nu een Gazelle Sport Populair uit ongeveer 1953 op Marktplaats.
Beste leden,
Dank voor het medeleven.
De fiets is gestolen in Den Haag kan ik melden.
Zag inderdaad wat Gazelles op marktplaats, maar helaas niet zo mooi als het gestolen exemplaar. Geduld is een schone zaak zegt men.
Dank voor het medeleven.
De fiets is gestolen in Den Haag kan ik melden.
Zag inderdaad wat Gazelles op marktplaats, maar helaas niet zo mooi als het gestolen exemplaar. Geduld is een schone zaak zegt men.
Hierbij een foto van de Gazelle Sport (gebruikt voor een reclamefoto).
- Bijlagen
-
- IMG_0112.jpeg (95.16 KiB) 6853 keer bekeken
- Elibert van Dalen
balen zeg! heb helaas niet zoiets te koop staan. wel een gazelle grand tourist met 3 versnellingen vrijwel origineel. sportief fietsje uit de70,s
Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s
gerelateerde Facebook groepen
>> Gazelle oldtimer rijwielen van 1892 tot 1970 ...
>> American Eagle MTB,S ...
gerelateerde Facebook groepen

>> Gazelle oldtimer rijwielen van 1892 tot 1970 ...
>> American Eagle MTB,S ...
-
alles moet aan de ketting tegenwoordig
Sneu voor je vrouw!
Doe wel aangifte als je het framenummer weet, gaat via de computer geloof ik. Kan je de nieuwe eigenaar enigszins legitiem van de fiets "verwijderen"
succes met de zoektocht...misschien zie je hem eerdaags terug.
grt. Jeroen

Sneu voor je vrouw!
Doe wel aangifte als je het framenummer weet, gaat via de computer geloof ik. Kan je de nieuwe eigenaar enigszins legitiem van de fiets "verwijderen"

succes met de zoektocht...misschien zie je hem eerdaags terug.
grt. Jeroen
misschien is dit iets ?https://link.marktplaats.nl/m1167363219
Advertentie m1167363219
Advertentie m1167363219
Beste mensen,
Dank voor het meedenken betreffende de fiets diefstal.
Leuke rode Gazelle tip en zag ik, en zelfs op Elibert foto's dé gestolen fiets staan zoals die ooit te koop stond op Marktplaats.
Mijn vrouw heeft inmiddels een aparte fiets gekocht, ' the coursing cycle' die van DCR geweest is. Fabriek stond in Rotterdam en Den Haag begreep ik.
Onder het zadelhoofd zegt het transfer 'Costa Brava', erg geestig vind ik.
Fiets is van begin jaren '70.
Mocht iemand meer weten over de nieuwe, of gestolen fiets, ik hoor het graag!
Een groet,
Casper
Dank voor het meedenken betreffende de fiets diefstal.
Leuke rode Gazelle tip en zag ik, en zelfs op Elibert foto's dé gestolen fiets staan zoals die ooit te koop stond op Marktplaats.
Mijn vrouw heeft inmiddels een aparte fiets gekocht, ' the coursing cycle' die van DCR geweest is. Fabriek stond in Rotterdam en Den Haag begreep ik.
Onder het zadelhoofd zegt het transfer 'Costa Brava', erg geestig vind ik.
Fiets is van begin jaren '70.
Mocht iemand meer weten over de nieuwe, of gestolen fiets, ik hoor het graag!
Een groet,
Casper