Eind

Nieuw op dit forum? Stel je even voor!
Plaats reactie
Davy Sleijster

Eind

Bericht door Davy Sleijster »

Stop
Laatst gewijzigd door Davy Sleijster op 1 jul 2017, 23.02, 1 keer totaal gewijzigd.
Davy Sleijster

Re: Oude liefde roest niet

image.jpeg
de rode

Bericht door de rode »

heel leuke fiets , ik had em ook op mp gezien , alleen jammer dat er een verkeerd voorrek op zit, ook heb ik m,n twijfels over het stuur , dat ziet er wat te mooi uit na bijna 90 jaar [ wat een onwijs grote mand :lol:]
Davy Sleijster

de rode schreef:heel leuke fiets , ik had em ook op mp gezien , alleen jammer dat er een verkeerd voorrek op zit, ook heb ik m,n twijfels over het stuur , dat ziet er wat te mooi uit na bijna 90 jaar [ wat een onwijs grote mand :lol:]
Rek moet ik even uitzoeken welk model er op zou moeten zitten. Stuur ziet er op de foto mooier uit dan hij is. En de mand is mega groot daar kan je voor de hele buurt brood mee gaan halen. Had mij teckels er in gezet die kunnen er gewoon vrij in rond lopen :D :D
de rode

Bericht door de rode »

grappig van de teckels in de mand :lol:
Fotomaan

Bericht door Fotomaan »

De lagers van trapas, cups en konen heb ik niet meer maar als er een achternaaf met terugtraprem in zit heb ik nog wel onderdelen.

Groetjes van mij,
Charles Waagenaar
Ik hou van fietsen maar ook van fietsen.
Jeroen Zuiderwijk

Bericht door Jeroen Zuiderwijk »

De draad op de cranks is te redden, daar kun je een inbus in laten zetten bij de fietsenmaker. Dat heb ik ook gedaan, en kostte ongeveer 20 euro. Vooral als het gaat om de crank met kettingblad is dat zeker aan te raden om die zo te herstellen.
Jeroen Zuiderwijk

Bericht door Jeroen Zuiderwijk »

P.s. is dit die transportfiets die een tijd op marktplaats te koop was, en in een of ander winkel hing?
Plaats reactie