Beste allen,
Hopelijk is het me nu gelukt een aantal foto's te verkleinen. Ben erg benieuwd wat bekend is over merk en mogelijk bouwjaar.
hartelijke groet,
Theo
welk merk en bouwjaar is deze bakfiets?
-
welk merk en bouwjaar is deze bakfiets?
- Bijlagen
-
- detail onderstel_ThD.jpg (217.41 KiB) 2809 keer bekeken
-
- wiel detail_ThD.jpg (459.52 KiB) 2809 keer bekeken
-
- achterdeel bakfiets_ThD.jpg (33.72 KiB) 2809 keer bekeken
-
- zijaanzicht bakfiets_ThD.jpg (295.71 KiB) 2809 keer bekeken
Re: welk merk en bouwjaar is deze bakfiets?
Gazelle Apollo, dat is duidelijk, maar bouwjaar durf ik geen uitspraak over te doen.
Mooie fiets, zuinig op zijn. Met name de 40 gaats velgen zijn moeilijk aan te komen, terwijl de oude velgen tendens hebben om bij het ventiel rotplekken te hebben. Opletten dat linkse en rechtse zijnaven dito schroefdraad hebben. En uitkijken voor afwijkende kogelmaten als je lagers uit elkaar gaat halen.
Succes met de restauratie!
Mooie fiets, zuinig op zijn. Met name de 40 gaats velgen zijn moeilijk aan te komen, terwijl de oude velgen tendens hebben om bij het ventiel rotplekken te hebben. Opletten dat linkse en rechtse zijnaven dito schroefdraad hebben. En uitkijken voor afwijkende kogelmaten als je lagers uit elkaar gaat halen.
-
Re: welk merk en bouwjaar is deze bakfiets?
hartelijk dank voor de info. zo snel en uitgebreide info had ik niet durven hopen.tdebruin schreef:Gazelle Apollo, dat is duidelijk, maar bouwjaar durf ik geen uitspraak over te doen.
maakt me enthousiast om er mee aan de slag te gaan.
Zaterdag ga ik dan ook direct naar de beurs in Vianen om sfeer te proeven en te kijken wat er zoals nog te verkrijgen is zoals spaken, spatbord en kettingkast.