ik kocht onlangs een nog nieuwe BSA naaf.
Kan ik ergens de productiedatum aflezen of uit concluderen?
dateren BSA naven
dateren BSA naven
- Bijlagen
-
- bsa naaf.JPG (96.23 KiB) 3783 keer bekeken
Re: dateren BSA naven
Ha Piet, helaas kan ik je niet helpen, ook niet met die (erg fraaie) pedalen. Maar dat van die BSA naven zou ik ook wel willen weten!
Maarten
Maarten
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
Beste heer Vos,
Mag ik uw laatste berichten naar het deel van het forum plaatsen dat buiten het clubhuis valt? Hier kunnen meer mensen uw vragen beantwoorden. De posts zijn namelijk meer praktische vragen dan aanbiedingen (waar deze rubriek eigenlijk voor is).
Met vriendelijke groeten,
Y.
Mag ik uw laatste berichten naar het deel van het forum plaatsen dat buiten het clubhuis valt? Hier kunnen meer mensen uw vragen beantwoorden. De posts zijn namelijk meer praktische vragen dan aanbiedingen (waar deze rubriek eigenlijk voor is).
Met vriendelijke groeten,
Y.
Sportief fietsend!
Deze naaf was eigenlijk een Sturmey Archer Type X die door BSA onder licentie werd vervaardigd van 1908 tot 1956, toen BSA door Raleigh werd opgekocht.
Ik heb er ook zo eentje in mijn BSA uit 1954 zitten en zie daar ook nergens een datum opstaan. Misschien binnenin ?
Wel de 3-speeder met de aangenaamste verhoudingen die ik heb...
Ik heb er ook zo eentje in mijn BSA uit 1954 zitten en zie daar ook nergens een datum opstaan. Misschien binnenin ?
Wel de 3-speeder met de aangenaamste verhoudingen die ik heb...