Hoi,
ik ben Thomas heb weinig verstand van oude fietsen maar ben enthousiast geraakt door een oude fiets die al een hele tijd bij mijn vriendin in de schuur stond.
Zei vroeg of ik de fiets wou afvoeren naar de vuil stort (in verband met een veel te volle schuur)in de buurd, dat vond ik zonde en stelde voor de fiets op marktplaats te zetten
Nou vraagt iemand op markplaat hoe oud de fiets is. En raakte ik enthousiast en op dit forum terecht.
Ben dus opzoek naar de geboorte datum van de Dcr fiets.
Groet, Thomas
Thomas wouters
Re: Thomas wouters
Beste Thomas, ik denk dat we eerder contact hebben gehad, want het zou heel toevallig zijn als er op één dag twee vergelijkbare DCR-fietsen (via MP bijvoorbeeld) zouden opduiken. De fiets staat in het noorden van Groningen, klopt dat? Dan kan ik je helaas niet veel meer vertellen dan je inmiddels weet, maar leuk dat je De Oude Fiets gevonden hebt! Mocht je van plan zijn de fiets voor M te gaan restaureren, dan lijkt me dat een prima idee want het is een degelijk frame en een stuk beter dan wat je momenteel voor veel geld met een matig laklaagje in de winkel ziet staan. Voorzichtig poetsen, wat onderhoud en het is weer jarenlang zorgeloos rijden.
Groet van Wim
Groet van Wim
DCR gaat nooit verloren....