Beste mensen,
Mijn naam is Casper, deze zomer ga ik 30 jaar worden én ik heb al enige tijd interesse in fietsen.
Het is alleen zo dat ik er nog niet veel verstand van heb maar al doende wil ik leren. DUs als jullie tips hebben laat ze maar deze kant op komen!
Ik heb momenteel een fiets staan die ik wil opknappen. Alleen ben ik nog opzoek naar informatie er over om hem zo correct mogelijk te herstellen.
Even voorstellen
Re: Even voorstellen
Goedenavond,
Welkom op het forum. Ja we worden ouder, ik wordt 30 in augustus dit jaar.
Groeten,
Yorick.
Welkom op het forum. Ja we worden ouder, ik wordt 30 in augustus dit jaar.
Groeten,
Yorick.
Sportief fietsend!
Beste Casper,
Welkom op het forum. Sommige mensen zijn wat ouder, anderen zijn wat jonger en bij enkelen is de fiets ouder dan zijzelf! Zo gaat dat in een historische club. Met een paar foto's van je fiets valt er wellicht wat te zeggen over het merk en het bouwjaar, dus ga je gang. Dan kan je aan de slag.
Wim
Welkom op het forum. Sommige mensen zijn wat ouder, anderen zijn wat jonger en bij enkelen is de fiets ouder dan zijzelf! Zo gaat dat in een historische club. Met een paar foto's van je fiets valt er wellicht wat te zeggen over het merk en het bouwjaar, dus ga je gang. Dan kan je aan de slag.
Wim
DCR gaat nooit verloren....
- Jeroen Zuiderwijk
Bij de meesten zijn de fietsen ouder. Oudere leden hebben vaak weer oudere fietsen
Is ook niet gek, meestal vind je een fiets een oude fiets als die ouder is dan jezelf.

Transportfiets blog: http://oudetransportfiets.blogspot.nl/