Hallo Oude Fiets Liefhebbers

Nieuw op dit forum? Stel je even voor!
Plaats reactie
hansvanhoek

Hallo Oude Fiets Liefhebbers

Bericht door hansvanhoek »

Ik ben Hans van Hoek. nog niet zo lang geleden terug gekeerd naar Nederland na een verblijf van 32 jaar in Amerika. Veel wielren wedstrijden gedaan daar, vooral aan de Oost kust, maar ook in Alaska.

Houdt me nu bezig met vintage racefietsen. Ik bezit er momenteel twee. Heb vorig jaar nog mee gedaan met de retroride in Amerongen, Utrechtse Heuvelrug: https://youtu.be/uLPIxyV6WYM

Ik zou graag zelf een toertocht willen organiseren bij mij in de buurt, omstreken Het Gooi.
1948 Atala Cambio Corsa
1948 Atala Cambio Corsa
Atala84KB.jpg (84.01 KiB) 3139 keer bekeken
Bijlagen
1970 Stella Veneta
1970 Stella Veneta
1970 Stella Veneta.jpg (82.77 KiB) 3138 keer bekeken
maartenB

Re: Hallo Oude Fiets Liefhebbers

Bericht door maartenB »

Hallo Hans.
Welkom op het forum en bij de club!
Leuk dat je met racefietsen bezig bent.
Zo'n tocht zou heel leuk zijn.
Mail me gerust eens als je wat wilt overleggen. Ik heb al wat zaken georganiseerd in het verleden en eigenlijk valt het allemaal erg mee.
hartelijke groet,
Maarten
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
hansvanhoek

Bericht door hansvanhoek »

Dank je Maarten,

Ik neem contact me je op zodra het weer beter mee zit. Ik zit te denken aan een tochtje van zo'n 70km, hier in de buurt. Bijvoorbeeld langs het Gooimeer naar Elburg. Die tocht op de Utrechtse Heuvelrug was zo geweldig, toch wel 70 a 80 vintage racefiets liefhebbers. Sommigen in oude koerstruien, worsthelmen etc. Erg leuk (zie Youtube filmpje) Die zelfde groep zal waarschijnlijk ook wel meedoen.

Laten we contact houden.

Groetjes,
Hans
wimjansen

Bericht door wimjansen »

Leuk idee. Een sportief ritje tussen de (eveneens) stijlvolle ritten met nog wat vroegere fietsen trekt me wel aan. Woon zelf ook in de regio Gooi, dus dat is dan weer makkelijk.
Wim
DCR gaat nooit verloren....
Plaats reactie