opruiming #1
opruiming #1
Hallo,
in het kader van het opruimen van mijn fietsspullen kwam ik een aantal dingen tegen waarvan ik hoop dat ik er iemand mee blij kan maken. Tis niet veel maar ik ga er niks mee doen en toch zonde om weg te gooien. Gratis af te halen in Amsterdam.
in het kader van het opruimen van mijn fietsspullen kwam ik een aantal dingen tegen waarvan ik hoop dat ik er iemand mee blij kan maken. Tis niet veel maar ik ga er niks mee doen en toch zonde om weg te gooien. Gratis af te halen in Amsterdam.
opruiming #2
Een Sturmey Archer TCW naaf uit 1954. Geen idee of die werkt.
opruiming #3
Een aantal standards, misschien handig om fietsen te tentoonstellen.
opruiming #4
Een stuk of 30 spatbordstangen voor 20 inch.
opruiming #5
Tandwieltje voor blokketting.
Re: opruiming #1
Hoi Anton, ik heb belang bij de tentoonstellings standaards, Ik stuur je een mail om wat af te spreken.
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
-
Hoi Anton .
Heb je nog enkele standaards ? Ik heb een paar fietsen zonder standaard , dan kunnen ze iig gewoon recht staan !
Groeten .Peter Bakker
Heb je nog enkele standaards ? Ik heb een paar fietsen zonder standaard , dan kunnen ze iig gewoon recht staan !
Groeten .Peter Bakker
Hallo Peter,
de standards zijn allang weg, helaas. Ik hoop dat je ze ergens kan vinden, bijv. op de beurs in Berlicum.
de standards zijn allang weg, helaas. Ik hoop dat je ze ergens kan vinden, bijv. op de beurs in Berlicum.
-
Oké , bedankt voor de reactie en wellicht tot in berlicum.