gazelle toer populair opoefiets 1992 zoek Breede stuur en handvatten en jasbeschermers

Plaats reactie
vikram52

gazelle toer populair opoefiets 1992 zoek Breede stuur en handvatten en jasbeschermers

Bericht door vikram52 »

ik ben een Gazelle Toer populair uit bouwjaar 1992. terug trap rem .
ik wil de opoefiets helemaal origineel maken . toen die in het jaar 1992 uit de Gazelle winkel kwam.

een set originele oude zwarte jasbeschermers 28" in onbeschadigde staat (niet gescheurd).
Er moet ook een ovale opening in gemaakt zijn ( afgewerkt met aluminium ring) voor het ringslot.

ik zoek een originele Breede stuur zonder versnellingen , voor het type bouwjaar 1992 en die zwarte handvatten wat er bij hoort.en de originele fietsbel van 1992.

hier heb ik foto's . van het stuur en handvatten en jasbeschermers.
de eerste foto , gaat jasbeschermers met aluminium ring er in . die zoek ik .
bij de tweede foto . dat stuur zoek ik met die handvatten er op. en die Fietsbel

kunnen u mij helpen . heeft u nog wat liggen.
Bijlagen
stuur
stuur
vikram52

Re: gazelle toer populair opoefiets 1992 zoek Breede stuur en handvatten en jasbeschermers

Bericht door vikram52 »

jasbeschermers
Bijlagen
IMG_7691.jpg
Elibert van Dalen

Re: gazelle toer populair opoefiets 1992 zoek Breede stuur en handvatten en jasbeschermers

Bericht door Elibert van Dalen »

1... die sturen zijn gewoon nieuw te krijgen nog. omdat de tour populair nog nieuw te verkrijgen is. die sturen zijn precies hetzelfde dus bestellen bij een fietsenzaak. of even kijken op internetbikes.com.

2.... handvatten idem dito...

3... jasbeschermers. op de nieuwe tour populair modellen. zitten als ik het goed heb ook dezelfde jasbeschermers. mede omdat je fiets nog niet zo oud is en er een reproductie van op de markt is. is er nog veel voor te krijgen!!

4... die fietsbellen heb ik nog liggen uit die jaren. dus pb als je interesse hebt!!

5... je standaard klopt ook niet bij je fiets...

6 je dynamo klopt ook niet bij de fiets. en je zadel idem dito. dus wil je het echt goed doen. moet je nog wat meer zoeken. het zadel wat er in 92 op zat is een kunstof zadel met een hertje op de neus. en gazelle tekst op achterzijde. de dynamo is een iku dynamo verchroomd model.

succes met de opknapbeurt!!!
Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s

gerelateerde Facebook groepen :arrow:
>> Gazelle oldtimer rijwielen van 1892 tot 1970 ...
>> American Eagle MTB,S ...
pjotr-40

Bericht door pjotr-40 »

Het zojuist beschreven zadel heb ik nog wel liggen.
Bijlagen
Gazelle zadel
Gazelle zadel
vikram52

Bericht door vikram52 »

opoefiets Gazelle 1992
opoefiets Gazelle 1992
IMGP0144_opt (2).jpg (70.7 KiB) 4599 keer bekeken
dit is de mijne , Gazelle omafiets van 1992.
hij is niet origineel . de handvatten kloppen niet en de het breede stuur , weet ik niet of die zo in 1992 ook zo was. de jasbeschermers , heeft ook geen aluminium oog.
kunnen jullie mij helpen.
pjotr-40

Bericht door pjotr-40 »

Eh, het lijkt mij dat Elibert de meeste vragen van jou toch heeft beantwoord in zijn bericht.
Waarmee wil je precies geholpen worden, is er iets nog niet duidelijk?
Plaats reactie