2 seconden om 7 pinnen correct in te stellen + de hevel te trekken + daarna te resetten, dat wordt wel heel erg krapjes. Ik zou 5 seconden ook al knap vinden.
Het Gerrit Bongers-verhaal is volgens mij een broodje aap. Zie dit knipsel uit De Nederlandse Rijwielhandel (1954) waar verder ook een afbeelding van het slot bij zit. Het gaat dus om het bewuste GB-slot.
Code BASTA combinatieslot
Re: Code BASTA combinatieslot
dan weet ik het ook niet meerfietser schreef: ↑24 mei 2018, 20.46 2 seconden om 7 pinnen correct in te stellen + de hevel te trekken + daarna te resetten, dat wordt wel heel erg krapjes. Ik zou 5 seconden ook al knap vinden.
Het Gerrit Bongers-verhaal is volgens mij een broodje aap. Zie dit knipsel uit De Nederlandse Rijwielhandel (1954) waar verder ook een afbeelding van het slot bij zit. Het gaat dus om het bewuste GB-slot.
gb.jpg

Re: Code BASTA combinatieslot
Beste allen,
Heb de tijd die ik aan trial and error zou besteden om het slot open te krijgen, effectief geïnvesteerd door met Herbert te overleggen. Hij heeft me de juiste code gegeven en het slot is met wat buigwerk aan de beugel weer open
Het opknappen kan beginnen. Morgen eerst maar eens een klein rondje op de fiets rijden.
Bedankt alle meedenkers!
Groet, Ben
Heb de tijd die ik aan trial and error zou besteden om het slot open te krijgen, effectief geïnvesteerd door met Herbert te overleggen. Hij heeft me de juiste code gegeven en het slot is met wat buigwerk aan de beugel weer open

Het opknappen kan beginnen. Morgen eerst maar eens een klein rondje op de fiets rijden.
Bedankt alle meedenkers!
Groet, Ben