onderdelen antieke fiets marktplaat oplichterij

Nieuw op dit forum? Stel je even voor!
Gesloten
Supper15fiets

onderdelen antieke fiets marktplaat oplichterij

Bericht door Supper15fiets »

iemand bekent met oplichterij omgeving deventer die via marktplaats antiek fietspullen aanbied?
iemand met informatie of ervaring graag een pb naar mij ik heb gegevens!
ReinvB

Re: onderdelen antieke fiets marktplaat oplichterij

Bericht door ReinvB »

Ik niet, jij wel ?
Supper15fiets

Bericht door Supper15fiets »

ja ik ben opgelicht met spullen die ik zocht,
diegene had de juiste spullen die ik zocht, dit had ik nooit verwacht bij een andere verzamelaar, XXXXXXX heet hij , hij zou met het leveren om dat hij naar zeeland ging om zes transportfietsen te halen, bus moest hij huren, maar is helemaal niet weggeweest, ik was helemaal blij dat ik de juiste spullen had gevonden nu dus en geld kwijt en geen spullen, hoe triest ben je dan, ben bezig met aangifte ...
de rode

Bericht door de rode »

Wazig verhaal....
wimjansen

Bericht door wimjansen »

Het is een goed gebruik op dit forum om geen vage verdachtmakingen te plaatsen. Wanneer je het, in een transactie, met de gang van zaken niet eens bent is het goed om daar met de betrokkene duidelijke over te zijn en zo nodig aangifte te doen. Komt daar een veroordeling uit dan kan je het resultaat op het forum melden, maar dan nog is het fatsoenshalve beter om feiten en geen namen te noemen. En bij Marktplaats natuurlijk daar melden.
Succes gewenst met de afhandeling.
DCR gaat nooit verloren....
Antoine20

Bericht door Antoine20 »

Had je een te koop gevraagd advertentie geplaatst, of werden de spullen aangeboden op MP.

Te koop advertentie --> Helaas pinda kaas geld kwijt, MP waarschuwt daar ook voor.
maartenB

Bericht door maartenB »

Zoals al aangegeven hebben we op het forum afgeproken geen namen of verdachtmakingen te plaatsen.
Iedereen voelt zich wel eens te kort gedaan; anderen juist niet bij dezelfde handelaar.
Namen verwijderd, item gesloten.

Over een paar dagen haal ik het helemaal weg: het staat ook in de verkeerde rubriek.
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
Gesloten