Bridgestone Submariner of RVS Synchromemory - Voorvork en/of (s)loper

Plaats reactie
Bridgestone SM

Bridgestone Submariner of RVS Synchromemory - Voorvork en/of (s)loper

Bericht door Bridgestone SM »

Dag Allemaal,

Ik zoek een Bridgestone Submariner of RVS Synchromemory voorvork en/of een (s)loper - 58 cm heren- of eventueel 55 cm mixte-frame (liefst zwart).   NB. het moet beslist een voorvork zijn met oogjes en schroefdraad voor een voor-bagage-rekje.

Ruim 7 jaar nadat ik onderuit gereden werd op 300 m van huis, werd ik nu op zo'n 800 m van huis gemangeld tussen de geparkeerde auto's en iemand die zonder kijken zo strak voorsorteerde dat de auto-spiegels elkaar bijna raakten .... en daar zat ik tussen.
Gevolg: een rol over straat en na 3 weken nog steeds wat spierpijn, en een fiets die permanent rechtsaf wilde. De fietsenmaker vond het onverstandig de vork te richten (ook omdat het mijn universele fiets is, dus ook volbeladen met 50-60 km/u de helling af.
Dus heb ik een voorvork uit een nog goede Bridgestone gekannibaliseerd. Als het zo doorgaat ben ik straks door mijn voorvorken heen ... daarom dus ben ik weer op zoek.
wimjansen

Re: Bridgestone Submariner of RVS Synchromemory - Voorvork en/of (s)loper

Bericht door wimjansen »

Er staat wel iets op MP maar niet echt voordelig....
DCR gaat nooit verloren....
Bridgestone SM

Precies, en bovendien heb ik voor een sloper liever een iets modernere, ook als je zuinig op de fiets bent sneuvelt er soms een spatbord oid, en dan is een beetje "up-to-date" sloper voordeliger.
Alsternatief is juist een zo oud "wrak" dat dan niet te duur is (maar dan wordt het ook weer een gok of alles nog recht is).
Bridgestone SM

Dag Wim,

Je hebt me een Privébericht gestuurd maar om de een of andere reden buiten mijn macht kan ik niet antwoorden ...

BSM
wimjansen

Bericht door wimjansen »

Stuur even een mailtje naar 1wimjansen@kpnplanet.nl, dan gaat het lukken.
W
DCR gaat nooit verloren....
Bridgestone SM

Wim, je hebt email. Je kan je mail-adres wellicht weer wissen (mocht je bang zijn voor allerlei spam van derden).

BSM
Plaats reactie