Oude fiets
Oude fiets
Hallo iedereen, allereerst bedankt voor het toelaten van de forum. Ik heet Willem Ritsema in woon in Groningen. Sinds kort ben ik eigenaar van een Intercycle Phoenix Sprinter. Ik wil deze in ere herstellen. Kan iemand mij iets over deze fiets vertellen. 

Re: Oude fiets
Ha Willem,
Welkom op het forum in dit veelbelovende nieuwe jaar. Intercycle is de verzamelnaam die Batavus aan zijn product gaf na het opnemen van o.m. het merk Phoenix. Daarmee is al iets van ouderdom gedefinieerd. Ondersteund door een paar foto's zijn er vast wel mensen die je meer over de fiets kunnen vertellen.
Wim
Welkom op het forum in dit veelbelovende nieuwe jaar. Intercycle is de verzamelnaam die Batavus aan zijn product gaf na het opnemen van o.m. het merk Phoenix. Daarmee is al iets van ouderdom gedefinieerd. Ondersteund door een paar foto's zijn er vast wel mensen die je meer over de fiets kunnen vertellen.
Wim
DCR gaat nooit verloren....
Re: Oude fiets
Welkom Willem,
Leuk dat er (weer) een Groninger bij is.
Lijkt mij wel eens leuk om met de oude fietsers in en rondom Groningen af te spreken om ervaringen te delen.
Ik stel mijn Garage in ieder geval beschikbaar als meeting point
Als hier interesse voor is verneem ik dat graag
Leuk dat er (weer) een Groninger bij is.
Lijkt mij wel eens leuk om met de oude fietsers in en rondom Groningen af te spreken om ervaringen te delen.
Ik stel mijn Garage in ieder geval beschikbaar als meeting point

Als hier interesse voor is verneem ik dat graag