Hallo,
Ik heb me kort geleden aangemeld. De reden is dat ik een Batavus equipe heb. Ik probeer wat informatie over deze fiets te vinden.
Ik speel met de gedachte om deze fiets op te knappen, maar ik weet niet goed of ik daar de tijd en het geld wel in moet steken. Wat denken jullie, is het de moeite waard?
Groet,
Nieuw, wellicht Batavus Equipe opknappen
Re: Nieuw, wellicht Batavus Equipe opknappen
ten eerste zou ik niet weten hoe een Batavus Equipe eruit ziet / hoe oud deze is , laat staan zonder foto,s te kunnen beoordelen of deze het waard is op te knappen , maar zie het zo als jij het er voor over hebt is het z,n geld waard [ alle hobby,s kosten geld
]

Hello,
Ten eerste welkom, wij zijn in de algemeen vriendelijk & behulpzaam. Ik heb een klein beetje onderzoek gedaan & kwam dit website tegen.
http://www.klassiekeracefiets.info/fietsmerken/batavus/
Dus de Equipe is een racefiets model & van de website blijkt het dat je kan het van de framenummer dateren. Op dit moment is er een probleem met fotos op deze forum plaatsen. Ik ben geen expert maar als je kan later wat fotos hier plaatsen zijn er hoogwaarschijnelijk mensen wie je verder kan hulpen.
Groeten
Jon Rowe
Ten eerste welkom, wij zijn in de algemeen vriendelijk & behulpzaam. Ik heb een klein beetje onderzoek gedaan & kwam dit website tegen.
http://www.klassiekeracefiets.info/fietsmerken/batavus/
Dus de Equipe is een racefiets model & van de website blijkt het dat je kan het van de framenummer dateren. Op dit moment is er een probleem met fotos op deze forum plaatsen. Ik ben geen expert maar als je kan later wat fotos hier plaatsen zijn er hoogwaarschijnelijk mensen wie je verder kan hulpen.
Groeten
Jon Rowe
Hoi,
Bedankt voor de info, ik ga er eens achteraan. Het is de bedoeling om de fiets op te knappen en er ook weer op te fietsen. Is weer eens wat anders dan een super carbon fietske....
Bedankt voor de info, ik ga er eens achteraan. Het is de bedoeling om de fiets op te knappen en er ook weer op te fietsen. Is weer eens wat anders dan een super carbon fietske....