Hoi Ruud,
En ik zal eens op zoek gaan naar een achterspatbord.
Ik weet dat ik er een paar heb liggen maar ik moet én even kijken of ik ze zelf nog nodig heb én in wat voor staat ze zijn.
Ze komen overigens regelmatig langs op marktplaats/oldtimer fietsen/oldtimer onderdelen.
Vanavond meer.
Groetjes van mij,
Charles waagenaar
bakkersmand bedrukken
Re: bakkersmand bedrukken
Ik hou van fietsen maar ook van fietsen.
Beste Ruud,
Voor 35 euro excl. verzending heb ik een Hulshof transportzadel voor je liggen, zie foto's.
Groeten, Y.
Voor 35 euro excl. verzending heb ik een Hulshof transportzadel voor je liggen, zie foto's.
Groeten, Y.
- Bijlagen
-
- S5009983.JPG (498.32 KiB) 6400 keer bekeken
-
- S5009982.JPG (490.08 KiB) 6400 keer bekeken
-
- S5009981.JPG (486.6 KiB) 6400 keer bekeken
-
- S5009979.JPG (466.44 KiB) 6400 keer bekeken
-
- S5009978.JPG (498.69 KiB) 6400 keer bekeken
Sportief fietsend!
-
durabo wat is je email adres, dan kan ik je emailen
yorick _ online [apenstaartje] hotmail . com
Even spaties verwijderen en [apenstaartje] omzetten in @.
Groeten, Y.
Even spaties verwijderen en [apenstaartje] omzetten in @.
Groeten, Y.
Sportief fietsend!
Beste Ruud,ruudvreugdenhil schreef: ↑17 feb 2013, 13.53 ik kan komende week een oude bakkersmand met doek ophalen.
nu is dit doek nog onbedrukt en het is wel mooi om daar reclame op te zetten.
mijn vader heeft een glas in lood atelier en wij zijn nu een ontwerp aan het maken om dat er op te drukken.
waar zou je dit kunnen laten doen en wat gaat het ongeveer kosten en wat voor techniek wordt daar voor gebruikt, is er iemand met ervaring hier mee?
hij moet in de stijl van de eerst foto worden.
ik hoor het graag
Ik ben zelf ook op zoek naar een bakkersmand met doek om te laten bedrukken. Kunt u mij verder op weg helpen? Weet u een goed adres toevallig waar ik zo'n mand met doek kan vinden?
Met vriendelijke groet,
Toine
M'n mailadres is trouwens: toinedamo@hotmail.comruudvreugdenhil schreef: ↑17 feb 2013, 13.53 ik kan komende week een oude bakkersmand met doek ophalen.
nu is dit doek nog onbedrukt en het is wel mooi om daar reclame op te zetten.
mijn vader heeft een glas in lood atelier en wij zijn nu een ontwerp aan het maken om dat er op te drukken.
waar zou je dit kunnen laten doen en wat gaat het ongeveer kosten en wat voor techniek wordt daar voor gebruikt, is er iemand met ervaring hier mee?
hij moet in de stijl van de eerst foto worden.
ik hoor het graag
Hoi, ik zoek een Hulshof transportfietszadel voor mijn transportfiets met dubbele strop, prijs daarvoor ca 50–70 euro in gedachten. Niet bedoeld om ‘over te bieden’ maar ik denk dat een goed origineel Hulshof transporfietszadel met soepel leer, die waarde heeft. Ik hoor het graag, hgr Wouter