Hulshof of Lepper transportfietszadel met dubbele strop

Plaats reactie
Wouter

Hulshof of Lepper transportfietszadel met dubbele strop

Bericht door Wouter »

hoi, ik zoek een Hulshof of Lepper transportfietszadel met dubbele strop in originele goed bruikbare staat. Degene met de ‘gouden tip’ beloon ik met een vintage doosje met 50 fietslampjes. Ik denk aan een bedrag van ca 50 euro - 70 euro voor het zadel uitgaande van de goede complete staat. Ik hoor het graag!
Mvrgr Wouter
Jeroen Zuiderwijk

Re: Hulshof of Lepper transportfietszadel met dubbele strop

Bericht door Jeroen Zuiderwijk »

Is van het merk Knoop ook goed? Ik heb er nog eentje werkloos liggen.
Jeroen Zuiderwijk

Ik heb even gecheckt, maar hij is helaas niet kompleet, hij mist een van de stroppen. Ik heb wel nog de stroppen van een Hulshof eventueel, ik kan kijken of die passen. Nadeel van Hulshof zadels is wel dat het stroppen systeem een ontwerpfout heeft: tussen de onderbrug en de stroppen zitten twee plaatjes met de ribbels die voorkomen dat ze schuiven t.o.v. de stroppen. Maar tussen de plaatjes en de onderbrug is het metaal glad, en kan dat alsnog gaan schuiven. Dus die moet je echt goed vast zetten. Dit geldt overigens voor alle Hulshof transportzadels die ik ben tegengekomen. Ik heb er eentje op mijn Magneet Stafiets, en die blijft nu wel zitten nu ik hem goed heb vast gedraaid. Ik kan helaas nog geen afbeeldingen plaatsen, maar eventueel wel emailen.
Wouter

Bericht door Wouter »

Jeroen Zuiderwijk schreef: 8 mar 2019, 21.36 Is van het merk Knoop ook goed? Ik heb er nog eentje werkloos liggen.
Hoi, dank, als je me een p.m. stuurt met foto van dit zade, komen we daar vast wel uit, hgr Wouter
Jeroen Zuiderwijk

P.s. je hebt een PM :)
Plaats reactie