Rara wat heb ik (naast een Lepper zadel)
Re: Rara wat heb ik (naast een Lepper zadel)
dat r.s op de voornaaf kan duiden op stokvis , maar wie zegt dat het voorwiel altijd in deze fiets zat ? als niemand de restanten van de transfer herkent zal het een moeilijk verhaal worden 

Stokvis daar had de vorige eigenaar het ook over dat dit ergens stond maar dat kan ik nergens vinden....
Hello,
Is de voornaaf misschien R.S.Stokvis?
Groeten
Jon
Is de voornaaf misschien R.S.Stokvis?
Groeten
Jon
misschien als je de koplamp van de lamphaak schuift zou er onder het ronde gaatje in de lamphaak stokvis ingeslagen kunnen staan ?
Die lamp zit nog te vastgeroest....
gewoon het moertje dat het dichtst bij de haak zit iets lossen met een ringsleutel en voorzichtig de lamp van onderaf van de haak tikken met een hamer evt. met een blokje ertussen
nog een gooi naar het transfermerk icm r.s voornaaf ; Als ik r.s stokvis intoets op Google en dan afbeelding aanklik krijg ik een advertentie te zien van een trade transportfiets uit 1924 met aan beide zijden van de advertentie een transfer van welke het rechtse Brampton transfer erg veel op het jouwe lijkt onderaan staat r.s stokvis handelsmaatschappij A,DAM -R, DAM -GRONINGEN
Laatst gewijzigd door de rode op 14 apr 2019, 13.29, 1 keer totaal gewijzigd.
ik krijg die afbeelding niet te zien... plaats eens een link?
ik probeer uit alle macht de bijlage te te voegen maar iemand heeft deze site zodanig ,, gemaakt ,, dat dat steeds niet lukt :?constant http fout