als er groefkogellagers in die cups zitten zullen ze groter zijn dan normaal, want een klein lager met 17mm boring is 35mm uitwendig. Maakt voor de procedure niet uitThymmothy schreef: ↑2 jun 2019, 19.27 Ha M-Gineering, als ik het goed heb begrepen van Maarten zitten er in deze fiets niet zoals normaal cups en conuslagers in maar vaste machine kogellagers. Ik zie dan kogellagers voor me met een stalen binnen en buitenring waar de kogels tussen zitten. Vandaar mijn opmerking over 'echte' kogellagers. Jij zegt daarentegen dat er wel gewoon cups en bonuslagers in zitten. Daar ging ik eigenlijk ook vanuit. Hmmm, lastig....
Gazelle nr. 8 1969
-
Re: Gazelle nr. 8 1969
/Marten
Is van de buitenkant vast te stellen of er cup en conuslagers in zitten of groefkogelagers?
En wat is dat voor boek? Dat zou ik ook wel willen hebben...
En wat is dat voor boek? Dat zou ik ook wel willen hebben...
-
als er groefkogellagers inzitten is de diameter van de cups vast > 34.7mm
Vam fietstechnisch zakboekje 1981. Stuur me een PM met je adres, ik heb er een overEn wat is dat voor boek? Dat zou ik ook wel willen hebben...
/Marten
Ha Marten, wat leuk! Ik wil je een privé bericht sturen maar dat lukt niet. Ik denk dat ik dan eerst lid moet worden van de vereniging, ben nu alleen geregistreerd..
-