Ben nieuw hier en ook liefhebber van oude fietsen (en oude gemotoriseerde rijwielen). Ik ben Robert en woon in Tilburg. Heb twee oude Gazelles en een oude Juncker. De Juncker is jaren 50. De ene gazelle is een 50'er jaren exemplaar originele lak, spatborden, wielen etc en de andere is denk ik net vooroorlogs en die heb ik twee weken terug gekocht. Aangaande deze laatste zal ik binnenkort een post plaatsen met enkele vragen omtrent o.a. de datering. Frame nummer is namelijk niet te dateren en enkele dingen zijn vernieuwd aan de fiets (waaronder achterlicht), maar dat plaats ik tzt. Ik fiets ook intensief op alle fietsen. Mijn eenvoudige collectie wil ik misschien wel uit gaan breiden met vooroorlogs materiaal aangezien daar mijn grootste interesse ligt. Ik ben een redelijk handig sleutelaar, maar trapassen etc uit elkaar halen dat zit er nog niet in...

Leuk om hier lid te zijn en kennis en wetenswaardigheden uit te mogen wisselen en vragen te mogen stellen en misschien ook te beantwoorden!
Gr Robert