hallo iedereen,
ik zoek racefiet(-en) én onderdelen van racefietsen jaren '70. daarnaast stalen racefiets Eddy Merckx (model/maat niet allerbelangrijkst) én klassieke ''wollen'' koers truitjes - wieler truitjes (ook hier voor model/maat niet allerbelangrijkst)
heeft u, of kent u iemand die hier afstand van wil doen, dan hoor ik het graag! voor zowel fiets als onderdelen/kleding GROTERE AANTALLEN ÓÓK WELKOM....
mvg
frankie (06-19421860)
f.elzen@hotmail.nl
racefiets jaren '70 / en merckx koers trui kleding
-
- marco verbaant
Re: racefiets jaren '70 / en merckx koers trui kleding
We niet, Frankie. Er "heerst" op het moment een lucratieve markt in met name onderdelen uit die tijd. Voor 70's Campagnolo Record en Shimano DuraAce (1e generaties) wordt grof geld neergeteld. Soms zelfs een beetje buiten proporties, ik zag onlangs een vraagprijs voor een Koga bidon van de mid jaren 70 van € 30,00. Het moet niet gekker worden. Blijkbaar wil men het liefst kleding in de grotere maten, hoewel die bierbuik in wol net zo opvalt als in afkledend lycra.
Ik heb een wol (lees: acryl) truitje wat al tijden op marktplaats staat, in een jeugdmaat 152, wat niemand wil.

Ik heb een wol (lees: acryl) truitje wat al tijden op marktplaats staat, in een jeugdmaat 152, wat niemand wil.

"de waarde van een klassieke fiets zit in het hart, niet in een portemonnee"