Voorstellen
-
Voorstellen
Hallo allen ik ben Irjan
En ik ben sinds kort de eigenaar van een voor mijn ogen een oude fiets waar ik graag meer over te weten wil komen en waar zou dat nou het beste gaan . Tussen al jullie kennis is vast iemand die mij wat over deze fiets kan melden . Groet Irjan
En ik ben sinds kort de eigenaar van een voor mijn ogen een oude fiets waar ik graag meer over te weten wil komen en waar zou dat nou het beste gaan . Tussen al jullie kennis is vast iemand die mij wat over deze fiets kan melden . Groet Irjan
Re: Voorstellen
beste Irjan
plaats hier op de site eens wat duidelijke foto,s van de fiets dan is er vast iemand die meer erover kan vertellen
bekende naam trouwens ; woonde je vroeger in Wijk en Aalburg ?
plaats hier op de site eens wat duidelijke foto,s van de fiets dan is er vast iemand die meer erover kan vertellen
bekende naam trouwens ; woonde je vroeger in Wijk en Aalburg ?
-
Ja dat klopt maar al een heel tijdje weg uit wijk
grappig ; ik woonde vroeger bij je in de straat 

-
Da moet je haast van vuren zijn
Welkom op het forum.
Je geeft niet aan of je wel of niet het merk weet .
Het is in iedergeval een Engelse Hercules waarschijnlijk uit Birmingham ze zijn ook nog gemaakt in Nottingham .
-
Klopt ik had op het forum ook de vraag gesteld en had ook als antwoord gekregen dat het een Hercules is . Leuk dat u de afbeeldingen van de emblemen heeft .heeft u ook een idee of via het frame nr het bouwjaar te vinden is ?