....en nadien op deze site gaan zoeken of er info over bestond ....en blijkt dat de eigenares op 02 dec 2018 er al wat over gepost had

Staat nu in ieder geval in mijn garage, omdat ik de look bijzonder vond.
Maar is er iemand die er wat meer over weet.
...al wat gepost op de Duitse site "altesrad.net" maar van die kant komt ook geen reactie ; internet geeft ook weinig prijs ....
Wat heb ik?
- volgens achternaaf F&S F , of dus jaartal 1963, hetgeen me lijkt te kloppen aan de look te zien.
- kadernummer 196243 , maar heb er geen info over gevonden : jullie wel?
- waarvoor staat "sonderklasse"? Op verschillende Duitse fietsen van verschillende merken dit gezien; is dit een soort van type-aanduiding?
- op het stuur "Jriko" -waarbij ik niet zeker ben van de eerste letter J- : geen info over gevonden (of gelijkaardige benaming)
- embleem op voorste spatbord "buschkamp" : een foto teruggevonden wat het embleem ooit geweest is ; buschkamp blijkt fabrikant te zijn ...
- trapas : type? Hoe krijg je zo'n ding uit elkaar? ...en aan één zijde blijkbaar bizar geknutseld / gelast?
- kent iemand het logo op de bel?
- sierlijke vooras F&S
- embleem "Arsenal - Bielefeld" op balhoofdplaat witte contour, en op spatbord blauw ingekleurd ; op internet enkel balhoofdplaatjes gevonden effectief wit ; is blauw dan overschilderd geweest, maar ziet er zo niet uit
- handvatten zijn bijzonder kort ; je zou bijna zeggen dat je een kinderfiets vast hebt
- merk de ongewone plaats van de 'pinnekes' pomphouder
Heeft er iemand een dergelijke fiets? Met foto's om te zien welke originele lampen, zadel e.d. er op zouden moeten staan?
Eén ding is zeker: fietst héél raar , ik neem aan door de zwanenhals en ver uit elkaar trapas-vork
Dank voor reacties!