Gazelle met vrijloop:welke onderdelen orgineel?

Vragen, discussies en info over verlichting, bagagedragers, reclamevoorwerpen, fietsprullaria etc.
Milkyway79

Re: Gazelle met vrijloop:welke onderdelen orgineel?

Bericht door Milkyway79 »

Die is echt mooi geworden, wat heb je met de lak gedaan om het zo te krijgen?.
Elibert van Dalen

Bericht door Elibert van Dalen »

Fongers1952 schreef: 14 mei 2020, 10.34
de rode schreef: 13 mei 2020, 21.51 ieder mag zelf weten wat hij doet,zoals ie was had niemand er iets voor over waarschijnlijk en daarbij ; nu is ie weer netjes maar ook nog zeker geen verzamelobject...
Natuurlijk mag iedereen dat zelf weten, vrijheid blijheid. Maar ik denk dat mensen onderschatten hoeveel, voornamelijk Gazelles, er jaarlijks naar Indonesië gaan. Waar het eerst om vooroorlogse fietsen ging zijn het nu jaren 50 en 60 fietsen. Ik ben er zelf al twee keer ingestonken. Je zet een advertentie op MP, iemand met een Nederlandse naam biedt, je stemt toe, als de koper verschijnt vertelt hij je dat de fiets gelijk op transport gaat naar Indonesië. Is gebeurd met een Kruisframe en een Sport Luxe. En je kan lastig nee zeggen op dat moment als je al via de mail had toegestemd. Als ik nog eens een mooie Gazelle te koop zet bied ik hem alleen maar aan bekenden aan.
klopt zelf ook al een aantal keer voorhanden gehad.en dan is het best balen als je liefhebber bent en een fiets uit verzameling verkoopt. en het is niet alleen minder materiaal wat erheen gaat. het gaat erom dat alles die kant opgaat.
Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s

gerelateerde Facebook groepen :arrow:
>> Gazelle oldtimer rijwielen van 1892 tot 1970 ...
>> American Eagle MTB,S ...
de rode

Bericht door de rode »

daar is maar een oplossing voor ; betere prijzen bieden
iedereen is gevoelig voor een goede prijs dus wie[het meest] betaald - bepaald
Plaats reactie