Nieuw hier

Nieuw op dit forum? Stel je even voor!
Plaats reactie
Ronald de Ruyter

Nieuw hier

Bericht door Ronald de Ruyter »

Goedendag,

Ik ben dus nieuw op het forum maar ook een nieuwe De Oude Fiets lid.
Zelf geen oude, nou ja wel oude maar geen antieke fietsen, in me bezit maar er wel in geïnteresseerd. Wist ook van deze vereniging en de diverse antieke fietsen sites, die ik regelmatig even bezoek. In het oude normaal ook een jaarlijkse bezoeker van Velorama. Dat was altijd voorafgaand aan de 4Daagse aldaar. Of het bezoek er dit jaar nog van gaat komen? Maar de informatie in het uitgebreide lidmaatschap welkomstpakket is een heel mooi alternatief.

Nou heb ik net gezegd dat ik geen antieke fiets in me bezit heb maar dat is sinds afgelopen weekeinde ook niet meer waar. Een youngtimer was aan groot onderhoud toe en dat was een mooi excuus om een UNION MOMENT met Magura handvat versnelling en Torpedo 3 gang achternaaf met terugtraprem uit 1963 aan te schaffen. De fiets heeft veel originele onderdelen en de diverse emblemen en stripping is nog in goede staat. Een leuk beginners projectje voor na het opknappen van de youngtimer. Maar voorlopig wordt dit de min of meer dagelijkse fiets. Want hij fiets uitstekend.

Nog wat persoonlijke gegevens:
De Union Moment is een jaartje of 2 ouder als ikzelf.
En ik woon in de Kop van Noord Holland.

Groetjes, Ronald
maartenB

Re: Nieuw hier

Bericht door maartenB »

Dag Ronald,
Welkom op het forum en welkom bij de club!
Leuk dat je een bericht stuurt! Als we je kunnen helpen met meer informatie of je hebt vragen: wees vrij om ze te stellen.
Meestal komt er vrij vlot antwoord op.

groeten!
Maarten B
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
Plaats reactie