Ja bedankt, ik verheug me ook erop om 'm langzaamaan weer rijdend te maken! Ik heb wel een technische achtergrond maar ben niet zo bekend met fietsen, heb bijvoorbeeld geen flauw idee of een naaf tegelijkertijd een terugtraprem en versnellingen kan hebben. Die kabel die er gezeten moet hebben moet toch ergens voor geweest zijn.
Prettige kerstavond allemaal trouwens.
Identificatie merk voorvork van tandemfiets
Re: Identificatie merk voorvork van tandemfiets
Hallo.
Gisteren bij een jongen in Den Haag een frame opgehaald wat bij het grof vuil stond. Hij vond het zo een mooi frame maar kon er niets mee. Het is een Flandria en het balhoofd zegt VAN AKEN Borgerhout. en in het prachtige plaatje een wiel afgebeeld. Leeftijd van de fiets weet ik niet.
Gisteren bij een jongen in Den Haag een frame opgehaald wat bij het grof vuil stond. Hij vond het zo een mooi frame maar kon er niets mee. Het is een Flandria en het balhoofd zegt VAN AKEN Borgerhout. en in het prachtige plaatje een wiel afgebeeld. Leeftijd van de fiets weet ik niet.
Laatst gewijzigd door kaalstaal op 19 jun 2020, 13.59, 1 keer totaal gewijzigd.
Beste Kaalstaal, bedankt dat je dat meldt. Is jouw frame ook van een tandemfiets?
Nee dat niet . Ik heb wel een paar tandems maar ik dacht dat ik je kon helpen met dit bericht
Heb nu een paar foto´s bij het bericht
Heb nu een paar foto´s bij het bericht
Ik zie helaas geen foto's bij het beicht.